Re: Pronken met je Platinums

2303
Kolm wrote:
Elexus wrote:Nr. 39: Castaway Paradise
Haha, toch de platinum gehaald desondanks dat het een beetje een saaie grind werd! (review) :p
Haha ja, ik had tijdens het spelen voor review bijna alle trophies gehaald behalve een paar collectables. Daaronder zaten schelpjes die slechts 1x per dag aanspoelen op het strand dus ik heb een hele tijd bijna elke dag even ingelogd om schelpjes te rapen tot ik ze allemaal had. ;)
Image

2304
Elexus wrote: Haha ja, ik had tijdens het spelen voor review bijna alle trophies gehaald behalve een paar collectables. Daaronder zaten schelpjes die slechts 1x per dag aanspoelen op het strand dus ik heb een hele tijd bijna elke dag even ingelogd om schelpjes te rapen tot ik ze allemaal had. ;)
Hoe verzinnen ze het. :lol:

@ Roy, we hebben helaas geen medal voor de snelste platinum. :smug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

2306
Elexus wrote:
Kolm wrote:
Elexus wrote:Nr. 39: Castaway Paradise
Haha, toch de platinum gehaald desondanks dat het een beetje een saaie grind werd! (review) :p
Haha ja, ik had tijdens het spelen voor review bijna alle trophies gehaald behalve een paar collectables. Daaronder zaten schelpjes die slechts 1x per dag aanspoelen op het strand dus ik heb een hele tijd bijna elke dag even ingelogd om schelpjes te rapen tot ik ze allemaal had. ;)
Het was dus gelukkig niet al te intensief grindwerk meer na de review! :P
Image