Re: Assassin's Creed Odyssey

16
met0t0 wrote:De release nadert inderdaad snel! Zeker ook te zien aan de hoeveelheid reclame die ze ervoor over hebben, ik zie bijna niks anders meer voor YouTube-filmpjes :O
AC Liberation is de enige AC-game die ik heb maar nog niet echt aan begonnen ben... Origins moet ik wel nog kopen, dus ik zal deze Odyssey nog lang niet spelen :-"
Zelfs op TV zie je er reclame over. Dat is echt niet vaak bij games.
Image

23
Zijn er hier mensen die ook problemen hebben met de capture gallery nadat je screenshots hebt gemaakt van AC Odessey?
Zodra ik een screenshot gemaakt heb en wil bekijken blijft het beeld zwart. Dit geld dan voor de gehele Capture Gallery (dus ook screenshots van andere games). Kan dan helemaal niets bekijken. Zie alleen de kleine afbeeldingen maar zodra ik fullscreen wil blijft beeld zwart. Zowel voor clips als plaatjes.

En zodra ik de AC screenshots weer verwijder dan kan ik de gallery weer normaal gebruiken
Image

27
Iemand hier die de normale versie heeft van AC Odyssey? Zoja wat is je cusa nummer? (staat op zijkant van doosje). Ik heb namelijk cusa 12042 en vraag me dan af of de seasonpass werkt. Aangezien op gamefaqs alle games staan met cusa en voor europa is het dan: CUSA-09303
Image

28
Marty wrote:Iemand hier die de normale versie heeft van AC Odyssey? Zoja wat is je cusa nummer? (staat op zijkant van doosje). Ik heb namelijk cusa 12042 en vraag me dan af of de seasonpass werkt. Aangezien op gamefaqs alle games staan met cusa en voor europa is het dan: CUSA-09303
Ik heb CUSA-09303 gekregen bij de pantheon edition die ik via ubistore gekocht heb. Daar zat ook code voor season pass bij, code werkte in de store en ik zag wat dingen om te downloaden als ik naar de store ging met pijltje naar beneden.

Staan soms cusa codes vermeld bij dlc in de store en dan is dlc daarmee compatibel. Kan je die cusa van jou op internet vinden? Zit nu ff op telefoon, das onhandig...

Waar heb je de game gekocht?
Image

30
En wat krijg je te zien als je op de PS4 naar de game gaat en vervolgens met pijltje naar beneden gaat en zo naar de DLC voor de game in de store gaat? Ik zou verwachten dat als je daar de season pass ziet, dat die werkt voor jouw versie van de game?
Of zie ik dat verkeerd? :think:
Image