Zelfs op TV zie je er reclame over. Dat is echt niet vaak bij games.met0t0 wrote:De release nadert inderdaad snel! Zeker ook te zien aan de hoeveelheid reclame die ze ervoor over hebben, ik zie bijna niks anders meer voor YouTube-filmpjes
AC Liberation is de enige AC-game die ik heb maar nog niet echt aan begonnen ben... Origins moet ik wel nog kopen, dus ik zal deze Odyssey nog lang niet spelen
Re: Assassin's Creed Odyssey
18Ik dacht daarnet heel even dat ie verzonden was... maar het was een mail dat de figurines verzonden waren
19De trophylist is ook bekend, mogelijk spoilers uiteraard...
https://psnprofiles.com/trophies/8260-a ... ed-odyssey
Lijkt nog meer op een RPG lijst dan de vorige
https://psnprofiles.com/trophies/8260-a ... ed-odyssey
Lijkt nog meer op een RPG lijst dan de vorige
20Nog mensen die hem al hebben gehaald of van plan zijn dat te doen?
Zo ja, met welke char speel je?
Zelf heb ik voor Kassandra gekozen! Leek me wel leuk om een keer met een vrouw te spelen en tot nu toe spreekt haar humor me wel aan!
Zo ja, met welke char speel je?
Zelf heb ik voor Kassandra gekozen! Leek me wel leuk om een keer met een vrouw te spelen en tot nu toe spreekt haar humor me wel aan!
21Als het goed is wordt de game morgen geleverd. Ik ga ook voor Kassandra voor de afwisseling
22Zelf ook voor kassandra gegaan. Level 16 nu en derde regio zo goed als af... Voorlopig
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
23Zijn er hier mensen die ook problemen hebben met de capture gallery nadat je screenshots hebt gemaakt van AC Odessey?
Zodra ik een screenshot gemaakt heb en wil bekijken blijft het beeld zwart. Dit geld dan voor de gehele Capture Gallery (dus ook screenshots van andere games). Kan dan helemaal niets bekijken. Zie alleen de kleine afbeeldingen maar zodra ik fullscreen wil blijft beeld zwart. Zowel voor clips als plaatjes.
En zodra ik de AC screenshots weer verwijder dan kan ik de gallery weer normaal gebruiken
Zodra ik een screenshot gemaakt heb en wil bekijken blijft het beeld zwart. Dit geld dan voor de gehele Capture Gallery (dus ook screenshots van andere games). Kan dan helemaal niets bekijken. Zie alleen de kleine afbeeldingen maar zodra ik fullscreen wil blijft beeld zwart. Zowel voor clips als plaatjes.
En zodra ik de AC screenshots weer verwijder dan kan ik de gallery weer normaal gebruiken
24Dat ben ik nog nie tegengekomen Marty
25Vriend van mij had de game al plat. Hij gaf aan er 50 uur voor nodig te hebben gehad. Ik moet ondertussen AC: Origins nog spelen (lees: überhaupt nog kopen).
26Ik zit aan 30uur en ben lvl 22 xd
27Iemand hier die de normale versie heeft van AC Odyssey? Zoja wat is je cusa nummer? (staat op zijkant van doosje). Ik heb namelijk cusa 12042 en vraag me dan af of de seasonpass werkt. Aangezien op gamefaqs alle games staan met cusa en voor europa is het dan: CUSA-09303
28Ik heb CUSA-09303 gekregen bij de pantheon edition die ik via ubistore gekocht heb. Daar zat ook code voor season pass bij, code werkte in de store en ik zag wat dingen om te downloaden als ik naar de store ging met pijltje naar beneden.Marty wrote:Iemand hier die de normale versie heeft van AC Odyssey? Zoja wat is je cusa nummer? (staat op zijkant van doosje). Ik heb namelijk cusa 12042 en vraag me dan af of de seasonpass werkt. Aangezien op gamefaqs alle games staan met cusa en voor europa is het dan: CUSA-09303
Staan soms cusa codes vermeld bij dlc in de store en dan is dlc daarmee compatibel. Kan je die cusa van jou op internet vinden? Zit nu ff op telefoon, das onhandig...
Waar heb je de game gekocht?
29Als ik op mijn cusa code zoek kom ik op websites dat eindigd op .lv Ofwel Letland
Game gekocht bij YGZ.nl
Game gekocht bij YGZ.nl
30En wat krijg je te zien als je op de PS4 naar de game gaat en vervolgens met pijltje naar beneden gaat en zo naar de DLC voor de game in de store gaat? Ik zou verwachten dat als je daar de season pass ziet, dat die werkt voor jouw versie van de game?
Of zie ik dat verkeerd?
Of zie ik dat verkeerd?