Re: Het auto topic
91Vandaag maar eens geprofiteerd van het weer om de auto te wassen. Was 2 weken geleden alweer. Een auto die gloed in de was straat poetst héél gemakkelijk
Het ergste is dat je dat eigenlijk direct moet afnemen. Want dat brandt in je lak door het zuur dat erin zit. Je krijgt er doffe plekken van en in het ergste geval heel wat schade aan je lak..Kolm wrote:Eentje die in de vogelstront staat niet
Rotbeesten... vooral die meeuwen...
Shampi heeft er zo al gezien hoor, hij kwam toen wel net uit de kroeg na 4 uur....Sora_Lizard wrote:Wees blij dat koeien niet vliegen!
Heel goed en vlot al ligt dat ook aan de bestuurder. Zeker eens uittesten als je de mogelijkheid hebt.paveman wrote:Agreed. Geen idee hoe ze rijden, though.NTGSruler wrote:Best leuke auto vind ik. Die i40 station wagens van Hyundai vind ik ook wel iets hebben.RoyVdW wrote:Oei een autotopic. Dit is mijn oto Hyundai I20 Poppack iets duurder dan mijn koersvelo
Thnx Sora! Waardeer jouw mening op dit vlak erg; doet goed om deze aanbeveling te lezen!Sora_Lizard wrote:Ik zou voor de S5 gaan met de V8. Niks geen turbo's maar eerlijke kracht uit cilinderinhoud!
Wederom bedankt voor he meedenken!NTGSruler wrote:Hahaha!!! Geen enkel probleem hoor. Ieder zijn goesting en mening. Als ik jou budget had wist ik het wel
Maar dat hoeft dat niet meteen ook iedereen zijn smaak te zijn.
Ondertussen heb ik al door dat je graag bij Audi zou blijven.
Maar wat dacht je van bijvoorbeeld een Mercedes C63 AMG? Tweedehands ligt dat zeker in je budget (2-5 jaar oud).
Mss terug wat praktischer, Volvo XC90?
Een Audi RS5 kan mss ook nog net binnen je budget vallen. Maar dan spreken we over een wagen van 5 jaar oud met toch wat kilometers.
Laatste optie en vind ik persoonlijk zeker te overwegen.
Fun car: Porsche 718 Cayman.
Praktischer: Porsche Macan.
Beide Porsches vallen tweedehands (1-2 jaar oud) ook wel in je budget.