+++ LMAOMarty wrote:---- Omdat NTGSruler zonodig winterbanden onder zijn auto wil hebben krijgen we dus een koude donkere periode. Bedankt
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8312 Graag gedaan!! Ik bedoelde het natuurlijk in een andere context. De donkere koude periode is gegarandeerd jammer genoeg.
8313Bekend probleem hier, ik heb al 3 maanden niet meer kunnen gamenNTGSruler wrote:---- Enorme backlog waar ik maar niet aan toe kom. Probleem is dat ik geen nieuwe game wil starten omdat ik weet dat ik niet op regelmatige tijdstippen kan verder doen. Hopelijk na volgende week betert dat terug.
En geen idee wanneer dat wel terug zal lukken, dus daarom dat ik ook niet te veel naar andere games kijk, ik moet eerst AC Syndicate maar eens uitgespeeld krijgen...
+++ De kat is snel gewend geraakt aan het appartement
- ... wat betekent dat hij ook weer heel wat kattenkwaad kan uithalen! Hij is zo schattig, maar we moeten hem toch goed in de gaten houden dat hij geen planten opeet of in de keuken rondneust
8314... of in de schoorsteen kruipt of te dikke vriendjes wordt met de verwarmingsketel of zich weer eens onvindtbaar maakt of zichzelf in een kamer weet op te sluiten of...met0t0 wrote:+++ De kat is snel gewend geraakt aan het appartement
- ... wat betekent dat hij ook weer heel wat kattenkwaad kan uithalen! Hij is zo schattig, maar we moeten hem toch goed in de gaten houden dat hij geen planten opeet of in de keuken rondneust
+++ Maar we zien hem zo graag
++ Na een heel druk weekend eindelijk een dagje rustig thuis
8315+++++ Gisteren eens naar de fitness geweest! Was wel aangenaam verrast! Was zo'n kleine fitness die normaal gezien 50 euro per maand kost, maar dankzij mijn studenten kaart is het maar 5 euro per jaar! Ik kan wel enkel tussen 8 en 10 's avonds gaan
8316hebben jullie geen lift ??W.O.L.F. wrote:Zolang ik er jou maar niet vind want dan laat ik je kennis maken met onze tweede trappenhal via het raam...Gamefreak wrote:ah, Met0t0 dus in het bergkot met andere woorden ?W.O.L.F. wrote:++ Gezellig wonen in ons nieuwe huisje en de kat is al helemaal op zijn gemak
- Wel nog wat werk met opruimen en alles een plekje geven, maar dat komt wel goed
-- Geen zin om in de reden naar de winkel te gaan (ik werk van thuis uit)
- Onzen Jerome was doodsbang van de wijkagent, misschien heeft hij toch iets op zijn kerfstok?
+++ met0t0 heeft veel vooruitgang gemaakt in de gamekamer
8317- - - - - Mijn 3e kleinkind is gisteren dood geboren. Woensdag is de crematie.
8318Sterkte soraSora_Lizard wrote:- - - - - Mijn 3e kleinkind is gisteren dood geboren. Woensdag is de crematie.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
8319Gecondoleerd! Veel sterkte met het verlies! _/\_Sora_Lizard wrote:- - - - - Mijn 3e kleinkind is gisteren dood geboren. Woensdag is de crematie.
8320Dit wordt een moeilijk einde van 2018 Sora Sterkte!
8321Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd :/Sora_Lizard wrote:- - - - - Mijn 3e kleinkind is gisteren dood geboren. Woensdag is de crematie.
8322Veel sterkte Sora, is echt verschrikkelijk nieuws.
8323Heel veel sterkte!Sora_Lizard wrote:- - - - - Mijn 3e kleinkind is gisteren dood geboren. Woensdag is de crematie.
8324Ik heb er geen woorden voor. Veel sterke!Sora_Lizard wrote:- - - - - Mijn 3e kleinkind is gisteren dood geboren. Woensdag is de crematie.
8325Veel sterkte en een virtuele dikke knuffel! Zorg goed voor je familie en voor jezelf!Sora_Lizard wrote:- - - - - Mijn 3e kleinkind is gisteren dood geboren. Woensdag is de crematie.