haal de verfborstel en het behangpapier al maar bovenmet0t0 wrote:Veel sterkte ook, NTGSruler! Hopelijk wordt er snel een manier gevonden om het wat draaglijk te houden!
+++ Bijna alles is uitgepakt na de verhuis...
--- ... maar dan komt er wel wat nieuw werk bij
+ Misschien volgend weekend eens tijd om terug te gamen
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8342++++ Co-op in Ghost Recon Wildlands.
++++ Samen met fsterchele een trophy proberen te halen waarbij je een vijand verwondt en de andere hem volledig uitschakeld met de hand. Bij mij werkte het direct maar bij fsterchele wou de trophy maar niet unlocken? Tot hij na een keer of 20 proberen eens in zijn trophylijst ging kijken en hij de trophy al verdiend had op 3 januari 2018... Ja zo blijven we bezig natuurlijk! Fun moment!
++++ Samen met fsterchele een trophy proberen te halen waarbij je een vijand verwondt en de andere hem volledig uitschakeld met de hand. Bij mij werkte het direct maar bij fsterchele wou de trophy maar niet unlocken? Tot hij na een keer of 20 proberen eens in zijn trophylijst ging kijken en hij de trophy al verdiend had op 3 januari 2018... Ja zo blijven we bezig natuurlijk! Fun moment!
8343+++ Het laatste beetje verf zit op de pootjes voor onder het lavabomeubel in de badkamer (we vertrouwen dat zwevende ding niet)
+++ We hebben een kerstboom, nu nog ballen eh
8344hang anders Metoto erin ? ook mooi !!W.O.L.F. wrote:+++ Het laatste beetje verf zit op de pootjes voor onder het lavabomeubel in de badkamer (we vertrouwen dat zwevende ding niet)
8345++ drukke dagen achter de rug
++ volgende week nog een weekje werken en dan verlof
++ volgende week kerstdiner op het werk, yum!
++ veel leuke dingen in't verlof dus kijk er wel naar uit
++ Nieuwjaar/kerst vieren met vrienden, plezanter dan een heel familiefeest
++ ook wel met kerst naar familie maar dat is normaal in een kleinere kring dan het jaar ervoor dus dat zal ook wel tof zijn
-- dierenasiel die me aan het lijntje houdt
++ bijna weekend
-- ziek
++ auto weer volledig blanco gekeurd se
++ volgende week nog een weekje werken en dan verlof
++ volgende week kerstdiner op het werk, yum!
++ veel leuke dingen in't verlof dus kijk er wel naar uit
++ Nieuwjaar/kerst vieren met vrienden, plezanter dan een heel familiefeest
++ ook wel met kerst naar familie maar dat is normaal in een kleinere kring dan het jaar ervoor dus dat zal ook wel tof zijn
-- dierenasiel die me aan het lijntje houdt
++ bijna weekend
-- ziek
++ auto weer volledig blanco gekeurd se
8346Wat is er mis?Elexus wrote:-- dierenasiel die me aan het lijntje houdt
+++ Jerome en het laserlampje, hij heeft duur dat wij dat bedienen (kijkt eerst een tijdje naar het lampje zelf), maar beslist dan dat het toch te leuk is om achter dat lichtje aan te gaan
--- Gisteren serieus in de kou gezeten, de verwarming van afgeslagen en kreeg hem zelf niet uit veiligheidsmodus
+++ Nu weer lekker warm
8347+++ Het begint goed te wennen in ons appartement
+++ Bijna alles is uitgepakt en bijna alle kamers zijn in orde
--- Weekends gaan altijd zo snel voorbij
+++ Bijna alles is uitgepakt en bijna alle kamers zijn in orde
--- Weekends gaan altijd zo snel voorbij
8348--- menne auto heeft et onlangs begeven dus weer nen grote kost voor nen nieuwen en tis nen donkerblauwe Peugeot 208 geworden.
+ vo tijdens het wachten op de nieuwe een vervangwagen gekregen. Een zwarte 108 en ook zo goed als nieuw. Nog plezant autoke. Wel al hulp mogen vragen aan nen maat. Kmoest tanken en kreeg et klepke nie open van de auto om te kunnen tanken... Fail xd. Twas uiteindelijk met een hendeltje in de auto om dat open te doen, nog nooit gezien.
+ eender dagen naar spiderman into the spiderverse gaan kijken met een bezoek achteraf aan de cocktailbar die men maat onlangs heeft geopend met nen maat van hem.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
+ vo tijdens het wachten op de nieuwe een vervangwagen gekregen. Een zwarte 108 en ook zo goed als nieuw. Nog plezant autoke. Wel al hulp mogen vragen aan nen maat. Kmoest tanken en kreeg et klepke nie open van de auto om te kunnen tanken... Fail xd. Twas uiteindelijk met een hendeltje in de auto om dat open te doen, nog nooit gezien.
+ eender dagen naar spiderman into the spiderverse gaan kijken met een bezoek achteraf aan de cocktailbar die men maat onlangs heeft geopend met nen maat van hem.
8349+++++ Kingdom Hearts III PS4 Pro kunnen pre-orderen bij bol!
??? Hopelijk gaat alles goed en geven ze niet teveel pre-orders uit waardoor ze later er moeten cancellen *denkt aan de eerste Ni no Kuni CE...*
??? Hopelijk gaat alles goed en geven ze niet teveel pre-orders uit waardoor ze later er moeten cancellen *denkt aan de eerste Ni no Kuni CE...*
8350Al eens geprobeerd om de motorkap van een 108 te openen? Mijn vrouw rijdt ook met een 108 en tot op heden weet ik het nog altijd nietfsterchele23 wrote:--- menne auto heeft et onlangs begeven dus weer nen grote kost voor nen nieuwen en tis nen donkerblauwe Peugeot 208 geworden.
8351Kzal er eens voor kijken vnv.NTGSruler wrote:Al eens geprobeerd om de motorkap van een 108 te openen? Mijn vrouw rijdt ook met een 108 en tot op heden weet ik het nog altijd nietfsterchele23 wrote:--- menne auto heeft et onlangs begeven dus weer nen grote kost voor nen nieuwen en tis nen donkerblauwe Peugeot 208 geworden.
8352+++ Vakantie!
@NTGSruler: Zoiets staat meestal int boekske
@NTGSruler: Zoiets staat meestal int boekske
8353- - - ik heb echt nood aan weekend, maar moet nog tot en met maandag werken
+++ ik doe mijn job zo graag
+++ ik ben frequent leidinggevende nu, dat zorgt toch wel voor wat uitdaging
+++ zo veeel zin om te gamen de laatste tijd
- - - te weinig tijd
+- feestdagen, het heeft zijn positieve en negatieve kanten
+++ ik doe mijn job zo graag
+++ ik ben frequent leidinggevende nu, dat zorgt toch wel voor wat uitdaging
+++ zo veeel zin om te gamen de laatste tijd
- - - te weinig tijd
+- feestdagen, het heeft zijn positieve en negatieve kanten
8354++++ Maand vakantie.
@Kolm, inderdaad. Maar zonder foto's vond ik het nog niet hoe het moet
8355Foto:NTGSruler wrote:++++ Maand vakantie.