Re: Wat speel je op dit moment?

1791
Deus Ex: Mankind Divided - nu weet ik weer waarom ik de serie zo leuk vind!!
Meer specifiek: Breach mode. Aan het begin was dit een beetje een verplicht nummertje om die laatste paar trophies (en daarmee de platinum) niet te laten liggen. Zeker met de server problemen was het niet de meest prettige mode om te spelen. Inmiddels zit ik er helemaal in (nog 1 'level' voor main game trophy) en inmiddels vind ik t ook écht leuk om te spelen!
Image

1793
fsterchele23 wrote:Bezig met de dlc van assassins creed odyssey

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ik ben zelf nog maar vrij recent met de main game begonnen (heb ook season pass). Heb je na het gewone verhaal even het gevoel dat je het te lang gespeeld hebt? Of kon je er geen genoeg van krijgen en ben je blij dat de DLC er is?

Hoe dan ook, tot nu toe vind ik het al een zeer toffe game.
Image

1794
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:Bezig met de dlc van assassins creed odyssey

Ik ben zelf nog maar vrij recent met de main game begonnen (heb ook season pass). Heb je na het gewone verhaal even het gevoel dat je het te lang gespeeld hebt? Of kon je er geen genoeg van krijgen en ben je blij dat de DLC er is?

Hoe dan ook, tot nu toe vind ik het al een zeer toffe game.
Mijn mening is mss een beetje niet objectief aangezien ik helemaal zot ben ac en in de maingame letterlijk alles heb gedaan in 150uur en er nog altijd geen genoeg van had. Dlc is voorlopig wel niet zo origineel, ik verlang meer naar de 2de verhaal xd.

Image

1796
paveman wrote:Deus Ex: Mankind Divided - nu weet ik weer waarom ik de serie zo leuk vind!!
Meer specifiek: Breach mode. Aan het begin was dit een beetje een verplicht nummertje om die laatste paar trophies (en daarmee de platinum) niet te laten liggen. Zeker met de server problemen was het niet de meest prettige mode om te spelen. Inmiddels zit ik er helemaal in (nog 1 'level' voor main game trophy) en inmiddels vind ik t ook écht leuk om te spelen!
Voor mensen die m nog willen spelen en graag alle trophies willen halen: op dit moment doet Breach mode het daadwerkelijk. Het blijft afwachten voor hoe lang gezien de vele problemen die het heeft gehad.
Image

1799
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:Life is Strange nog eens gekocht, dit maal op PS3. Wou het nog eens herspelen met m'n vriendin en nog eens de trophies behalen
Image
en herkoop jij de ps3 versie ? :dizzy:
Had hem al op PS4 (op disc), en nu digitaal voor 3,39 euro nog eens gekocht, is het waard voor mij hoor. ;)

Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image