Kleine toevoeging voor als ik binnenkort aan AC odyssey begin Was wel interessant, aangezien het momenteel voor 29,99 euro stond.
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
1967Marty, kom toch maar eens meedoen in het Beat That Backlog-topic
1968Nee dat kan ik Kolm niet aandoen. Wil niet haar laatste plaats innemenmet0t0 wrote:Marty, kom toch maar eens meedoen in het Beat That Backlog-topic
1969Heb ik eindelijk wat concurrentieMarty wrote:Nee dat kan ik Kolm niet aandoen. Wil niet haar laatste plaats innemenmet0t0 wrote:Marty, kom toch maar eens meedoen in het Beat That Backlog-topic
Overigens.. In 2017 was minermb de 'winnaar'!
1970Ik ben toch ook wel heel erg benieuwd naar wat voor 'score' je zou halen Marty!
1971In iedergeval een score met een streepje er voorpaveman wrote:Ik ben toch ook wel heel erg benieuwd naar wat voor 'score' je zou halen Marty!
1972Een score met twee streepjes ervoor wordt opnieuw positiefMarty wrote:In iedergeval een score met een streepje er voor
1973Deze voor 22 euro besteld. Maar goed dat ik de originele release voor 100 euro had geannuleerd.
1974Niet te geloven hoe die prijzen gedaald zijn. Dat was duidelijk een flop.Elexus wrote:
Deze voor 22 euro besteld. Maar goed dat ik de originele release voor 100 euro had geannuleerd.
Je zal veel waar voor je geld krijgen nu daardoor
1975Welja tis bijna 1 euro per game, dat valt zeker goed mee.gamerke1992 wrote:Niet te geloven hoe die prijzen gedaald zijn. Dat was duidelijk een flop.Elexus wrote:
Deze voor 22 euro besteld. Maar goed dat ik de originele release voor 100 euro had geannuleerd.
Je zal veel waar voor je geld krijgen nu daardoor
1976ik zou hem gewoon tegen woekerprijzen nu doorverkopen, een exemplaar of 50, dan maak je goeie winst
1977Voor op het vliegtuig Ik zag deze liggen in gamemania. Het is pas voor in juli, maar ik merk dat ps vita games zeldzamer en zeldzamer worden. Dus kon ik het best nu al kopen. Geen idee of ik het leuk zal vinden, maar er is toch altijd al een hype rond minecraft geweest.
1979@Gamerke en Elexus; Vraag me af wat de bedoeling juist is om.deze.nu terug uit te brengen? Kan je trophies behalen is die gelinkt aan je PSN account of wat is die Classic nu?
@Divided; Jammer dat de sale nu voorbij is. Deze games lijken me leuk mss ooit eens kopen bij volgende sale ;p
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
@Divided; Jammer dat de sale nu voorbij is. Deze games lijken me leuk mss ooit eens kopen bij volgende sale ;p
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1980De classic is gewoon ps1 games via hdmi. Zoals de nes classic.
Niet alles is trophies...
Wel easy hackable. Staat 120 psx games op bij mij.
Niet alles is trophies...
Wel easy hackable. Staat 120 psx games op bij mij.