Re: Wat speel je op dit moment?

1837
Deus Ex Mankind Divided.
Tijdje geleden hadden ze na maanden (jaren?) het online gedeelte breach gefixt. Toen alle online trophies gehaald en nu verder met de main game. Er zijn nogal vaal missables in deze game... Gaande van quests tot collecibles en trophies. Maar tot nu toe gaat alles goed geloof ik! :cool:
Image

1839
Klopt, ebooks moet je in 1 run halen en gelijk de eerste is al missable :O
Daarnaast heb je er ook die in de eerste visit van Prague makkelijk zijn, maar bij de tweede en vooral derde visit heel erg lastig zouden zijn.
En er zijn wat sidequests van elkaar afhankelijk, als je de ene niet doet, kan je de andere niet doen of soms bepaalde dialog choices om de sidequest te triggeren bv. Ik hou er wel een beetje een guide naast, maar dan vooral voor de missables. Zoveel mogelijk probeer ik alles in de eerste run te doen, kwestie dat als ik dan iets mis, ik inderdaad nog de tweede run heb om het op te halen. Een derde run zou wat teveel worden vrees ik :p
Image

1842
Toch er maar voor gekozen om met Kingdom Hearts III te beginnen. Eerst wel even weer inkomen...
Burnout Paradise Remastered heeft voorlopig even geen sessies om online trophies te halen, dus daar eerst nog maar niet mee begonnen, maar die ligt klaar om gelijk mee aan de slag te gaan als er wel een sessie is.
Image