Dat soort trophies zijn echt waardeloos. Ik weet nog dat je Rebel Galaxy 20 pirate lords moest doden, maar deze verschenen enkel random. Van zodra er eentje op de map verscheen liet ik alles waar ik mee bezig was vallen en ging ik achter de pirate lord aan. Ik ben echt lang bezig geweest met die trophy, gewoon onguur.
Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Re: Trophy Leaderboards III
182Bedankt voor alweer een leuke update
Die platinum van AC Syndicate stond al in de wachtrij sinds augustus 2018, maar toen kwam de verhuis + verder van huis werken ertussen...
Die platinum van AC Syndicate stond al in de wachtrij sinds augustus 2018, maar toen kwam de verhuis + verder van huis werken ertussen...
183Begin mei wordt een zware bevalling dan verschijnt er een 'normale' Trophy Leaderboard plus een Trophy Leaderboard voor het seizoen 2018 - 2019!
Ik zal zelf eea weer moeten doornemen om te weten hoe het ook al weer gaat!
184Het seizoen zit er dus alweer bijna op!? Gaat snel dus. Maar wel erg leuk om te zien wat ieders vooruitgang is geweest over een jaar bekeken!Sora_Lizard wrote:Begin mei wordt een zware bevalling dan verschijnt er een 'normale' Trophy Leaderboard plus een Trophy Leaderboard voor het seizoen 2018 - 2019!
185Hoe moet ik mij dat precies voorstellen? Meende er eens een keer een bericht erover hebben te gezien.Sora_Lizard wrote:Begin mei wordt een zware bevalling dan verschijnt er een 'normale' Trophy Leaderboard plus een Trophy Leaderboard voor het seizoen 2018 - 2019!
186Verschil in eindstand jaar x - eindstand jaar x-1 = voortgang jaar.
Oftewel plats per heden = 41 - plats per 2018 = 35 = voortgang van 6
En wie dan het beste per onderdeel scoort 'wint' dat onderdeel voor dat seizoen.
Oftewel plats per heden = 41 - plats per 2018 = 35 = voortgang van 6
En wie dan het beste per onderdeel scoort 'wint' dat onderdeel voor dat seizoen.
187Dat bericht en de uitleg vind je hier: https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... 115#p68299billie91 wrote:Hoe moet ik mij dat precies voorstellen? Meende er eens een keer een bericht erover hebben te gezien.Sora_Lizard wrote:Begin mei wordt een zware bevalling dan verschijnt er een 'normale' Trophy Leaderboard plus een Trophy Leaderboard voor het seizoen 2018 - 2019!
189Vandaag mijn 1ste plat gekregen voor rocket league . Officieel is dit mijn 2 de maar die van Telltale tel ik niet mee
190Gefeliciteerd met je platinum.Tipexx wrote:Vandaag mijn 1ste plat gekregen voor rocket league . Officieel is dit mijn 2 de maar die van Telltale tel ik niet mee
Normaal gesproken pronken we hier met onze platinums: https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... ?f=12&t=13
In dit topic houden we ons bezig met de Trophy Leaderboards, zie posten 1 t/m 5 van dit topic.
Indien je hieraan mee wilt doen dan kan ik je opnemen vanaf volgende maand.
191Men excuses. Verplaatst. Ik speel amper voor trophys dus ik ga niet meedoen in een leaderboard.Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd met je platinum.Tipexx wrote:Vandaag mijn 1ste plat gekregen voor rocket league . Officieel is dit mijn 2 de maar die van Telltale tel ik niet mee
Normaal gesproken pronken we hier met onze platinums: https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... ?f=12&t=13
In dit topic houden we ons bezig met de Trophy Leaderboards, zie posten 1 t/m 5 van dit topic.
192Zeg dat niet te snel he! Je kunt altijd bij completion of rarity goed scoren...!NTGSruler wrote:Denk dat mijn vooruitgang gene vette zal zijn...
193Ik doe ook niet echt mee met leaderboards, maar het is wel leuk om de vooruitgang qua trophies te volgen. Ook maakt Sora er altijd een leuk verhaal bij.Tipexx wrote:Men excuses. Verplaatst. Ik speel amper voor trophys dus ik ga niet meedoen in een leaderboard.Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd met je platinum.Tipexx wrote:Vandaag mijn 1ste plat gekregen voor rocket league . Officieel is dit mijn 2 de maar die van Telltale tel ik niet mee
Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
194Dank je wel voor het compliment.
De verhaaltjes kosten ook veruit de meeste tijd en zijn de main reason om het niet wekelijks te doen. Wekelijks een kolm . . eh column schrijven is voor mij geen haalbare kaart. Ik vind het knap hoe mensen dat in kranten en tijdschriften doen.
Ik ben blij dat je meedoet Billie en alle anderen ook natuurlijk, want een Trophy Leaderboard met alleen een top drie of vier is bij lange na niet interessant.
De verhaaltjes kosten ook veruit de meeste tijd en zijn de main reason om het niet wekelijks te doen. Wekelijks een kolm . . eh column schrijven is voor mij geen haalbare kaart. Ik vind het knap hoe mensen dat in kranten en tijdschriften doen.
Ik ben blij dat je meedoet Billie en alle anderen ook natuurlijk, want een Trophy Leaderboard met alleen een top drie of vier is bij lange na niet interessant.
195paveman wrote:Zeg dat niet te snel he! Je kunt altijd bij completion of rarity goed scoren...!NTGSruler wrote:Denk dat mijn vooruitgang gene vette zal zijn...
Hm ben benieuwd. Gaming is echt op laag pitje voor de moment.