Re: Pronken met je Platinums

2538
Image

Dragon Quest Heroes II

Na 1 jaar en 7 maanden, een zware bevalling dus. Na meer dan 300 uur spelen verandert een game met een waardering van 9 uit 10 in een debacle van maximaal 5 uit 10! Een eindeloos lijkende grind naar van alles en nog wat drukt de stemming toch wel wat.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

2539
Sora_Lizard wrote:
Image

Dragon Quest Heroes II

Na 1 jaar en 7 maanden, een zware bevalling dus. Na meer dan 300 uur spelen verandert een game met een waardering van 9 uit 10 in een debacle van maximaal 5 uit 10! Een eindeloos lijkende grind naar van alles en nog wat drukt de stemming toch wel wat.
Nice :cool: Je had natuurlijk ook kunnen stoppen van zodra de game niet meer leuk was, toch? :D
Image

2540
billie91 wrote:Nice :cool: Je had natuurlijk ook kunnen stoppen van zodra de game niet meer leuk was, toch? :D
Hij was tegen iemand al een jaar aan het zeuren dat die de game ook moest starten zodat ze voorbij het punt konden komen waar hij vast zat (= eindbaas). En die iemand heeft daarna af en toe wat zitten zeuren van 'Jij kan die platinum ook halen nu' :saint:
Image

2541
billie91 wrote:
Sora_Lizard wrote:
Image

Dragon Quest Heroes II

Nice :cool: Je had natuurlijk ook kunnen stoppen van zodra de game niet meer leuk was, toch? :D
Ja, dat had gekund. Er waren echter een paar omstandigheden die me toch lieten bezig houden met de game. Omdat ik de eerste uit de reeks al geplat had wilde ik de tweede ook graag plat maken.
Hoewel ik het bijltje er al aan paar keer bij neergegooid had wist, zie reactie van Kolm onder die van jou, iemand mij telkens weer te motiveren. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

2543
Image

Platinum #202: Conan Exiles

Ik heb een poging gedaan om een deel legit te doen, maar na 1-2u stoeien om de bed roll trophy te halen heb ik het opgegeven. Een bed roll maken lukte wel, maar echt nergens mocht dat ding neergelegd worden leek het. Bleek dat je eerst een foundation moest leggen en dat het dan wel kon. Later zag ik ergens anders wel bed rolls liggen, dus ik snapte niet helemaal waarom die foundation nodig was :L:
Ik had in eerste instantie toch iets anders verwacht van deze game.
Image

2544
Kolm wrote:
Image

Ik heb een poging gedaan om een deel legit te doen, maar na 1-2u stoeien om de bed roll trophy te halen heb ik het opgegeven. Een bed roll maken lukte wel, maar echt nergens mocht dat ding neergelegd worden leek het. Bleek dat je eerst een foundation moest leggen en dat het dan wel kon. Later zag ik ergens anders wel bed rolls liggen, dus ik snapte niet helemaal waarom die foundation nodig was :L:

same platinum maar nummerke 84. zoek nooit gedaan in alst nie gratis wa though :p
nu heb ik er 84 hoeraaa... wat ben ik trots (sarcasm)
Image

2545
@Kolm en Sterchele; Proficiat, maar die game trekt toch op niks he of ligt dat nu aan mij? Zou deze ook nooit gekocht hebben of gespeeld als de plat legit moest behaald worden. Het ontdekken is mss leuk, maar voor de rest? Het zal mijn ding niet zijn. Het plus aanbod mag wel wat hoogwaardiger zoals COD.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

2546
RoyVdW wrote:@Kolm en Sterchele; Proficiat, maar die game trekt toch op niks he of ligt dat nu aan mij? Zou deze ook nooit gekocht hebben of gespeeld als de plat legit moest behaald worden. Het ontdekken is mss leuk, maar voor de rest? Het zal mijn ding niet zijn. Het plus aanbod mag wel wat hoogwaardiger zoals COD.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik zou het niet gekocht hebben et spel. Was in het begin wel geïnteresseerd maar had de game van een maat gezien die veel van die craftinggames speelt :-P wel interessante beestjes int spel
Image

Kvind et aanbod niet zo heel slecht gewoon beetje uit men genre bv the surge is een zeer interessante titel alleen beetje te moeilijk voor mij xd

COD in ps+ laat ma zitten. Heb al genoeg gehad van die me black ops 3 en mw remastered xd
Image

2549
Image

Platinum #203: I and Me

@Roy: Probleem is vooral dat ik een andere verwachting van de game had. Meer RPG ipv survival en dat viel dus dik tegen, zeker in combinatie met de interface die totaal niet duidelijk was in eerste instantie. Heb je eten opgeraapt, maar omdat je niet op tijd kan uitvinden hoe je het moet eten, ga je alsnog dood :L:
Image

2550
Kolm wrote:
Image

Hierbij nog iets belangrijk vergeten: Bedankt aan Marty om de hele game opnieuw te downloaden om te helpen met de online trophy! :cool:
Image