Re: Pronken met je Platinums

2551
Kolm wrote:
Kolm wrote:
Image

Platinum #202: Conan Exiles

Ik heb een poging gedaan om een deel legit te doen, maar na 1-2u stoeien om de bed roll trophy te halen heb ik het opgegeven. Een bed roll maken lukte wel, maar echt nergens mocht dat ding neergelegd worden leek het. Bleek dat je eerst een foundation moest leggen en dat het dan wel kon. Later zag ik ergens anders wel bed rolls liggen, dus ik snapte niet helemaal waarom die foundation nodig was :L:
Ik had in eerste instantie toch iets anders verwacht van deze game.
Hierbij nog iets belangrijk vergeten: Bedankt aan Marty om de hele game opnieuw te downloaden om te helpen met de online trophy! :cool:
Kolm, of . Als je dat aan mij zou gevraagd hebben had ik dat ook gedaan hoor :)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

2552
RoyVdW wrote:
Kolm wrote:Hierbij nog iets belangrijk vergeten: Bedankt aan Marty om de hele game opnieuw te downloaden om te helpen met de online trophy! :cool:
Kolm, of . Als je dat aan mij zou gevraagd hebben had ik dat ook gedaan hoor :)

Marty had in een ver verleden al een keer gevraagd of ik de game had voor deze trophy, dat was toen nog niet het geval. Vandaar dat ik het eerst aan hem had gevraagd :)

PS: Liever geen echte namen van iemand anders op het publieke gedeelte van het forum gebruiken. Kwestie dat niet iedereen makkelijk online gevonden wilt worden ;)
Image

2565
RoyVdW wrote:Wat vonden jullie ervan? Hebben jullie deze nog niet gehaald op PS3 toen? Proficiat.

Ik heb de game enkel even gespeeld op de Vita maar vond dat een beetje te stroef lopen omdat ik eigenlijk heel weinig kon zien van het spel vooral in the bayou. Op ps4 vind ik em best aangenaam en van genoten.

Het helpt natuurlijk wel dat ik nu beetje heel veel zin had in meer assassins creed dankzij odyssey en het verrast me een beetje dat ik nog zo kon genieten van een oude ac aangezien ik de nieuwe formule van ac geweldig vind.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image