lekker grof...Sora_Lizard wrote:
Re: Grappige en/of opvallende plaatjes
122Duif wordt boete van € 25,00 kwijtgescholden!
Politie-agenten in het Duitse Bocholt, net over de grens bij Aalten, moeten raar hebben opgekeken toen ze onlangs de foto's van een flitspaal in de stad onder ogen kregen. Behalve te hard rijdende auto's en motoren bleek ook een duif te zijn geflitst. Het dier vloog 45 kilometer per uur, waar maar 30 km/u was toegestaan.
Bron: https://nos.nl/artikel/2283612-duitse-p ... sduif.html
123Sora_Lizard wrote:
Duif wordt boete van € 25,00 kwijtgescholden!
Politie-agenten in het Duitse Bocholt, net over de grens bij Aalten, moeten raar hebben opgekeken toen ze onlangs de foto's van een flitspaal in de stad onder ogen kregen. Behalve te hard rijdende auto's en motoren bleek ook een duif te zijn geflitst. Het dier vloog 45 kilometer per uur, waar maar 30 km/u was toegestaan.
Bron: https://nos.nl/artikel/2283612-duitse-p ... sduif.html
125Leuke foto, dat zouden ze meer naar buiten moeten brengen als zoiets gebeurt
129waar is hun vliegende bezem Sora?Sora_Lizard wrote:
Twee oma's in de gordijnen. (Foto: Ed van der Elsken)
132 Ik heb die headset ook voor PS3 en is dezelfde richting aan het uitgaan!
133Idem hier... 2-3 dagen geleden rechts wat begonnen en sinds gisteren ook links
Is ondertussen ook niet meer van de jongste natuurlijk...
Is ondertussen ook niet meer van de jongste natuurlijk...
134Ik dacht dat ik de enige ging zijn die dit herkenbaar vindt, maar blijkbaar toch niet
De mijne is er zo erg nog niet aan toe, maar de kussens beginnen toch al veel los te laten.
De mijne is er zo erg nog niet aan toe, maar de kussens beginnen toch al veel los te laten.
135Ik vermoed dat de weekmakers langzaam verdampen uit het kunstleer zodat het uitdroogt en minder flexibel wordt. Barstjes worden snel scheurtjes met dit als gevolg.