Re: Pronken met je Platinums

2614
RoyVdW wrote:
Marty wrote:En platinum 260:
Die for Valhalla!
Image
Hoe was die man? Proficiat probeer eens Super Meat Boy ik heb de indruk dat je elke plat kan ;p

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Simple sidescroll hack en slash. Beetje buttonmashen :lol: Niet al te moeilijk maar alleen op het eind een grind om alle clans te unlocken

Super Meat Boy gaat er niet komen. En er zijn veel meer games waar ik de plat niet van kan halen (uncharted 1, Alle Dark Souls, Devil May Cry games)
Image

2617
NTGSruler wrote:Marty: uncharted 1 zou toch zeker moeten mogelijk zijn. The blue room is oefenen en weten vanwaar de vijanden komen.
Volgens mij was ik die kamer al voorbij, maar ik kon niet zo goed over weg met het schietsysteem. En ik speel pas op hard :shh: Dat is in Uncharted 2 en verder anders. Misschien als het systeem in de remasters is aangepast dat het wel zou lukken.
Image

2618
Marty wrote:
NTGSruler wrote:Marty: uncharted 1 zou toch zeker moeten mogelijk zijn. The blue room is oefenen en weten vanwaar de vijanden komen.
Volgens mij was ik die kamer al voorbij, maar ik kon niet zo goed over weg met het schietsysteem. En ik speel pas op hard :shh: Dat is in Uncharted 2 en verder anders. Misschien als het systeem in de remasters is aangepast dat het wel zou lukken.
Die zal zeker lukken want ik heb die ook
Image
Image

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

2621
:Tp: 148 Stormjongen

Image

Ontspannend tussendoortje voor de prijs van een pint.

:Tp: 149 Dolkkap

Image

Ratalaika fun retro spelletje. Staat bekend voor trophyhunters de (te) makkelijke plats.

:Tp: 150 Door elkaar halen met POWGI

Image

Jammer dat dit mijn 150ste is wou er eerst Uncharted TLL van maken aangezien mijn 100ste U4 was. Maar op zich maakt dat niet uit want ik werk eerst de kleinere PSN's weg en begin dan aan de betere A games.

Alle games gekocht in sale zoals gewoonlijk want de volle pot zijn ze niet waard.
Image

2623
NTGSruler wrote: @Roy: voor plat 150 had ik persoonlijk dan toch voor Uncharted gekozen. :lol:
Hooo seg lach is ni me mij.... :D

Voordeel is wel dat ik deze topper nu nog niet heb uitgespeeld dus mooi vooruitzicht. Het is altijd goed op deze manier :smug:7

:Tp: 200 moet iets speciaal worden zoals 100 :cool:
Image

2624
Gefeliciteerd allemaal! :flow:

Storm boy lijkt me wel een leuke game voor mij. Is ook een aardige film! :)

KH III moet ik ook nog eens gaan spelen. Hoe was deze paveman?

BTW: eind deze week denk ik weer eens te gaan tellen, dus zorg op tijd voor je synchronisatie ook op PSNprofiles! ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

2625
Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd allemaal! :flow:

Storm boy lijkt me wel een leuke game voor mij. Is ook een aardige film! :)

KH III moet ik ook nog eens gaan spelen. Hoe was deze paveman?

BTW: eind deze week denk ik weer eens te gaan tellen, dus zorg op tijd voor je synchronisatie ook op PSNprofiles! ;)
Ik moest er zoals altijd erg inkomen, maar over het algemeen ben ik erg positief. De werelden waren mij iets te omvangrijk, waardoor het verhaal iets teveel op de achtergrond kwam te staan op momenten. Ik had liever meer afwisseling qua werelden gezien, die wat kleiner in omvang zouden zijn. Dit nadeel voor mij werd ook wel versterkt door het feit dat ik sommige Disney series (zoals Big Hero 6 bijv.) niet ken er daardoor weinig gevoel bij die werelden had.

Het verhaal is inderdaad wat vergezocht en onnodig ingewikkeld, maar ook weer niet te ingewikkeld om goed te kunnen volgen, wat mij betreft. De combat is typisch KH met een aantal geslaagde toevoegingen. De gameplay is ongelofelijk strak, zij-activiteiten zijn leuk om te doen (zelfs de gummy ship missions!) etc. Ik kan me behoorlijk vinden in het cijfer dat Elexus gaf: 4/5 sterren (al zou ik een 8 op 10 weer wat aan de lage kant vinden).

Oh ja: het niveau van graphics vond ik niet door de hele game even goed. The Pirates paste qua sfeer niet het beste bij me (ook al vond ik de films zeker wel vermakelijk), maar ziet er fantastisch uit. Ik vind niet dat dit niveau de hele game vast wordt gehouden.

Oh, en tot slot: de makkelijkste KH die ik gespeeld heb dankzij de toevoegingen aan de combat.
Image