Re: Het auto topic
136Haha top! Dat lijkt mij een invitatie! We moeten mss maar nog eens iets bedenken om met het forum samen te komen!
Dat is het zeker!! Iedereen is hier van harte welkom!NTGSruler wrote:Haha top! Dat lijkt mij een invitatie! We moeten mss maar nog eens iets bedenken om met het forum samen te komen!
in één of andere gortige en donkere kelder zeker ? Ja, NTGS, zeeeeeker gaan !!!paveman wrote:Sora_Lizard wrote:Ik wens je in ieder geval veel plezierige en vooral VEILIGE kilometers met deze mooie auto!Haha, wat denken jullie wel niet?NTGSruler wrote:Ik vind de blauwe kleur ook geweldig hoor. Maar wij Belgen zijn nog wat conservatiever en kiezen gauw voor zwart of grijs als het op wagens aankomt.
Hehe dat rondje komt er wel eens!
En zoals Sora aangeeft: ik wens je er ook héél veel veilige kilometers in!
Maar dat komt goed, hoor, heren!
En @ruler: dat is in NL niet anders, hoor. Veruit het grootste deel van de wagens is hier 1) zwart 2) grijs/zilver of 3) wit. Dat maakt de keuze in gebruikte auto's nog wel eens beperkt als je nou juist wél een kleur wilt.
De koffie (en het logeerbed ) staat klaar voor als je rondje komt doen!
Haha, nee hoor! Bij onze logeerkamer zit zelfs een aparte badkamer en keuken....Gamefreak wrote:in één of andere gortige en donkere kelder zeker ? Ja, NTGS, zeeeeeker gaan !!!
met een spijkerbed zeker ?paveman wrote:Haha, nee hoor! Bij onze logeerkamer zit zelfs een aparte badkamer en keuken....Gamefreak wrote:in één of andere gortige en donkere kelder zeker ? Ja, NTGS, zeeeeeker gaan !!!
Daarnaast hebben we nog een paar slaapkamers vrij die niet gebruikt worden, dus ruimte genoeg....
jazeker, maandag 5 boetes in de bus vanwege te snel rijden .....paveman wrote:Haha. Precies! Je moet wel een beetje een idee hebben waar ie toe in staat is, toch....?
En ook @ Kolm gericht natuurlijkpaveman wrote:Ik zou persoonlijk altijd die BMW 116i verkiezen boven de Volvo V40, maar ook ik ben biased: ik ben niet zo'n Volvo fan
Ik ben alleen niet zo heel erg thuis in de BMW's: ik zou verwachten dat het rijgedrag en comfort van de BMW toch altijd beter zou zijn dan de V40. Als dat inderdaad niet het geval is, zou ik net als kolm het comfort verkiezen boven het sportieve. Ik moet overigens zeggen dat de sportstoelen die ik nu heb ook op langere afstanden wel erg comfortabel zijn.