Re: Het auto topic

138
paveman wrote:
Sora_Lizard wrote:Ik wens je in ieder geval veel plezierige en vooral VEILIGE kilometers met deze mooie auto! ;)
NTGSruler wrote:Ik vind de blauwe kleur ook geweldig hoor. Maar wij Belgen zijn nog wat conservatiever en kiezen gauw voor zwart of grijs als het op wagens aankomt.

Hehe dat rondje komt er wel eens! ;)

En zoals Sora aangeeft: ik wens je er ook héél veel veilige kilometers in!
Haha, wat denken jullie wel niet? :lol:
Maar dat komt goed, hoor, heren!

En @ruler: dat is in NL niet anders, hoor. Veruit het grootste deel van de wagens is hier 1) zwart 2) grijs/zilver of 3) wit. Dat maakt de keuze in gebruikte auto's nog wel eens beperkt als je nou juist wél een kleur wilt.

De koffie :q: (en het logeerbed :lol:) staat klaar voor als je rondje komt doen!
in één of andere gortige en donkere kelder zeker ? Ja, NTGS, zeeeeeker gaan !!!

139
Gamefreak wrote:in één of andere gortige en donkere kelder zeker ? Ja, NTGS, zeeeeeker gaan !!!
Haha, nee hoor! :) Bij onze logeerkamer zit zelfs een aparte badkamer en keuken.... ;) :P
Daarnaast hebben we nog een paar slaapkamers vrij die niet gebruikt worden, dus ruimte genoeg....
Image

140
paveman wrote:
Gamefreak wrote:in één of andere gortige en donkere kelder zeker ? Ja, NTGS, zeeeeeker gaan !!!
Haha, nee hoor! :) Bij onze logeerkamer zit zelfs een aparte badkamer en keuken.... ;) :P
Daarnaast hebben we nog een paar slaapkamers vrij die niet gebruikt worden, dus ruimte genoeg....
met een spijkerbed zeker ? :q:

145
Ik had in een ander topic al vermeld dat ik een Volvo V40 R-design had gekregen als bedrijfswagen. Nu was er een barst in de vooruit ontstaan door de warme temperaturen (er zat al een klein sterretje van een steen blijkbaar). Dus hebben ze mij gewoon een andere auto gegeven.

Nu rij ik dus met een BMW 116i :) Heeft meteen een sportgevoel vind ik. Maar ik vond het comfort van die Volvo eigenlijk wel fijner moet ik zeggen.

Hoe dan ook ben ik tevreden hoor ;)
Image

146
Van wat ik tussen de lijnen door begreep ga je veel lange afstanden rijden. In dat geval gaat bij mij comfort toch wel boven sportgehalte.
Is ook maar net welke uitvoering het is, sportstoelen zijn meestal niet comfortabel op de lange afstand, ik stap dan gebroken uit.
Maar misschien is dat omdat ik geen smalle panlat ben?
R design vind ik er meestal wel leuk uitzien.

Ter info:
Ik ben biased... ik mis de Volvo V70 (van ouders) waar ik de eerste 9-10 jaar hoofdzakelijk mee gereden heb, volgens mij heb jij die zelfs nog geweten :lol:
Image

147
Ik zou persoonlijk altijd die BMW 116i verkiezen boven de Volvo V40, maar ook ik ben biased: ik ben niet zo'n Volvo fan ;)
Ik ben alleen niet zo heel erg thuis in de BMW's: ik zou verwachten dat het rijgedrag en comfort van de BMW toch altijd beter zou zijn dan de V40. Als dat inderdaad niet het geval is, zou ik net als kolm het comfort verkiezen boven het sportieve. Ik moet overigens zeggen dat de sportstoelen die ik nu heb ook op langere afstanden wel erg comfortabel zijn.
Image

148
paveman wrote:Ik zou persoonlijk altijd die BMW 116i verkiezen boven de Volvo V40, maar ook ik ben biased: ik ben niet zo'n Volvo fan ;)
Ik ben alleen niet zo heel erg thuis in de BMW's: ik zou verwachten dat het rijgedrag en comfort van de BMW toch altijd beter zou zijn dan de V40. Als dat inderdaad niet het geval is, zou ik net als kolm het comfort verkiezen boven het sportieve. Ik moet overigens zeggen dat de sportstoelen die ik nu heb ook op langere afstanden wel erg comfortabel zijn.
En ook @ Kolm gericht natuurlijk ;)

Ik heb er nu zo een 350km opzitten met de BMW en moet zeggen dat het gewoon wennen was en dat ik mijn mening moet herzien.

Ik heb de stoel goed aangepast en ben gewoon geworden aan de bediening en gevoel van rijden. En nu vind ik het een fantastische auto :smug:
Image