Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8702
Ramstein (één m) is/was een US vliegbasis in Duitsland op ca. 100 km ZW van Frankfurt am Main. In 1988, ik woonde toen in Duitsland bij Frankfurt, gebeurde er tijdens een vliegshow bij Ramstein een groot ongeluk met een Italiaans eskader.

Zeker een vliegtuig kwam in het aanwezige publiek (300.000) terecht. Op YT zijn meer filmpjes te vinden.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

8704
+++ Multiplayer trophies van The Last of Us allemaal gehaald! :party:
+++ Vandaag en gisteren echt goeie sessie gehad met een paar mensen en behoorlijk door kunnen doen. Wat een contrast met de eerste paar rotsessies!
??? In al die jaren was ik nog niet toegekomen aan de singleplayer hiervan en zal nog even moeten wachten...
--- Uncharted 2 en 3 moet ik nog aan beginnen... Zal lastig worden om die nog allemaal te halen.
Image

8705
Kolm wrote:+++ Multiplayer trophies van The Last of Us allemaal gehaald! :party:
+++ Vandaag en gisteren echt goeie sessie gehad met een paar mensen en behoorlijk door kunnen doen. Wat een contrast met de eerste paar rotsessies!
??? In al die jaren was ik nog niet toegekomen aan de singleplayer hiervan en zal nog even moeten wachten...
--- Uncharted 2 en 3 moet ik nog aan beginnen... Zal lastig worden om die nog allemaal te halen.
:jip: :jip: Congrats!!
Image

8710
Mr.Wolf wrote:+++++++++++ Rammstein was f****** fenomenaal. Geweldig dat ik ze live heb mogen meemaken. Nog nooit zoveel show gezien op 1 avond tijd
Ik heb al gehoord en fragmenten gezien dat de nieuwe show inderdaad nogal de moeite is! Ik heb ze al 1x op Graspop gezien en dat was ook indrukwekkend, het is toch wel speciaal om een optreden met zoveel show erbij te hebben.

??? Morgen terug naar het ziekenhuis om mijn gips ervan te laten halen en foto's te maken. Ik hoop op goed nieuws, maar alles blijft zo onzeker...
+ Afgelopen dagen nog eens rustig veel kunnen gamen
--- Heel onzeker wat er de komende dagen/week gaat gebeuren, hangt allemaal af van hoe het met mijn voet is en of ik al dan niet uit de gips mag

8711
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:--- niet veel tijd voor het forum of om te gamen
+++ de nieuwe job vraagt zeer veel inspanning met lange dagen. Maar ik vind het echt super leuk.
+++ in het weekend ga ik proberen alles hier eens goed door te lezen ;)
Mooi om te vernemen dat de keuze voor nieuwe baan goed uit pakt!
Bevalt de BMW ook nog steeds? ;)
Jazeker, de auto rijdt echt heel fijn. Ik heb er nu een 2000km mee gereden en het comfort is alleen maar gestegen. Ik moest deze denk ik ook nog een beetje los rijden.

Ik wordt elke keer gelukkig wanneer ik er in stap :P
Image