Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8701@Elexus: Rammstein, de naam van de groep verwijst naar het vliegtuigongeluk dat Sora aanhaalde. Als ik mij niet vergis
Congrats!!Kolm wrote:+++ Multiplayer trophies van The Last of Us allemaal gehaald!
+++ Vandaag en gisteren echt goeie sessie gehad met een paar mensen en behoorlijk door kunnen doen. Wat een contrast met de eerste paar rotsessies!
??? In al die jaren was ik nog niet toegekomen aan de singleplayer hiervan en zal nog even moeten wachten...
--- Uncharted 2 en 3 moet ik nog aan beginnen... Zal lastig worden om die nog allemaal te halen.
Mooi om te vernemen dat de keuze voor nieuwe baan goed uit pakt!gamerke1992 wrote:--- niet veel tijd voor het forum of om te gamen
+++ de nieuwe job vraagt zeer veel inspanning met lange dagen. Maar ik vind het echt super leuk.
+++ in het weekend ga ik proberen alles hier eens goed door te lezen
Ik heb al gehoord en fragmenten gezien dat de nieuwe show inderdaad nogal de moeite is! Ik heb ze al 1x op Graspop gezien en dat was ook indrukwekkend, het is toch wel speciaal om een optreden met zoveel show erbij te hebben.Mr.Wolf wrote:+++++++++++ Rammstein was f****** fenomenaal. Geweldig dat ik ze live heb mogen meemaken. Nog nooit zoveel show gezien op 1 avond tijd
Jazeker, de auto rijdt echt heel fijn. Ik heb er nu een 2000km mee gereden en het comfort is alleen maar gestegen. Ik moest deze denk ik ook nog een beetje los rijden.paveman wrote:Mooi om te vernemen dat de keuze voor nieuwe baan goed uit pakt!gamerke1992 wrote:--- niet veel tijd voor het forum of om te gamen
+++ de nieuwe job vraagt zeer veel inspanning met lange dagen. Maar ik vind het echt super leuk.
+++ in het weekend ga ik proberen alles hier eens goed door te lezen
Bevalt de BMW ook nog steeds?
Dat heb ik ook met mijn wagen!gamerke1992 wrote:
Jazeker, de auto rijdt echt heel fijn. Ik heb er nu een 2000km mee gereden en het comfort is alleen maar gestegen. Ik moest deze denk ik ook nog een beetje los rijden.
Ik wordt elke keer gelukkig wanneer ik er in stap
---inderdaad, hopen dat het 'maar' dinsdag & woensdag is en het daar bij blijft...NTGSruler wrote:++++ Volgende week ergens dagje extra thuis wegens overuren. Wss de maandag nemen, da's aansluitend op het weekend.
---- Volgende week gaan we blijkbaar weer gaan plakken met zėėr heet weer