Re: Uncharted online/co-op trophies

80
Wauw... dat ging echt een heel stuk beter! :cool:

Level 10 halen in gold rush, siege (opnieuw voor ons) en survival was allemaal van 1ste keer gelukt terwijl we met die andere alleen al voor siege 2u bezig zijn geweest... Eerste level op crushing is uiteindelijk ook gelukt, daar hebben we wel 2u over gedaan, maar uiteindelijk waren dat denk ik maar 3 of 4 pogingen geloof ik :think:

In co-op nu nog 2 levels die zowel op hard als op crushing een keer gedaan moeten worden voor de laatste 2 co-op trophies.

Daarnaast nog 4 trophies ivm medals, 1 voor 50 wins in deathmatch en 2250 kills :L:
Die wins in deathmatch komen vanzelf bij die kills en medals want dat wordt in deathmatch gedaan.
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

84
Vanavond een goeie sessie voor kills kunnen doen en zelfs 1 medal trophy kunnen halen daarin. Uiteindelijk ongeveer 300 kills en 15 deathmatch wins erbij.

Status van wat nog niet klaar is:
25/50 deathmatch wins
527/2500 kills
3/50 afterlife (kill met granaat nadat je dood bent)
3/15 triple threat (3 kills met longgun + 3 kills met pistol + 3 kills met grenade = 1 triple threat, hoeft niet in volgorde te gebeuren)
20/50 retalliation (kill degene die jou het laatst heeft gekilled)

Ik hoop nog 1 medal session te kunnen doen dit weekend en dan zouden de laatste 3 klaar moeten zijn. Kills en deathmatch wins gebeuren tegelijk.
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

87
Gisteren na een lange enerverende sessie toch all medals kunnen afwerken. Denk dat ik op 8u slechts 5-6 games heb kunnen doen waarvan de eerste echt rot was en niemand mij hielp. Toen waren we al 2u bezig met connecten en lukte het pas toen 2 mensen weggingen die waarschijnlijk de oorzaak waren. Later had ik een game waar gewoon 20 kills van me werden afgenomen en ik weinig haalde. Uiteindelijk in de laatste game die lukte, toch de laatste medal kunnen halen. Daarna nog geprobeerd een extra game erachteraan te doen, maar het connecten lukte niet.

Hopelijk lukt het vandaag om aan een kill only sessie mee te doen en daar wat voortgang te boeken. Nog 16 deatmatch wins en iets minder dan 1800 kills te gaan :L:
Image
cron