Idioten. Hopelijk wordt het snel beter. Alleszins sterker tonen en je niet laten kennen erdoor. Als het geen effect heeft zouden ze kunnen stoppen, want pesten kan een machtskwestie worden.Ligeiro wrote:-- dan denkt ge dat het gepest wel zal stoppen na de schoolperiode, zijn er collega's die toch nog denigrerende en kwetsende opmerkingen geven for no apparent reason. Ik weet ni wa er scheelt aan mij, maar er moet blijkbaar iets zijn dat ervoor zorgt da mensen mij ni afkunnen
Ik ben preventieadviseur. Heb wel geen ervaring in zo dingenGamefreak wrote:welnee, het probleem ligt bij de pesters, niet bij de gepeste, maar daar ben je niet veel mee uiteraard. Probeer eventueel een preventie-adviseur aan te spreken.
--- Gisteren was wéér allesbehalve plezant...
--- Mijn vader die me verplicht om geen games meer te kopen...en hij meent het. Maar als die denkt dat ik ga stoppen is dat de zwaarste fout die hij kan maken.
--- Mijn vader, de grootste hypocriet. Tijdens mijn serie Person of Interest de laptop gebruiken en muziek draaien, waardoor het stoort. Ik zeg em dat en hij reageert "aja" en doet gewoon verder. Ik krijg een zeer kwade blik, geïrriteerde vader en een verwijt naar mijn hoofd gesmeten moest ik het doen met zijn series...
--- Te weinig geslapen...
+++ Interessant weertje
+++ Gisteren was Person of Interest weer lekker genieten
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 45 dagen
+++ Nog 72 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...