Nog eentje om nog wat ongeduldiger te worden ... :
Re: Project CARS
32zeg het niet te hard, voor je het weet stellen ze em weer uittichke wrote:Nog eentje om nog wat ongeduldiger te worden ... :
35ik heb onlangs driveclub gekocht want vind project cars nog wat duur, ik vraag me enkel af of het grafisch aan driveclub kan toppen.
36ik denk net dat project cars grafisch beter gaat zijn maar we zullen zien413x wrote:ik heb onlangs driveclub gekocht want vind project cars nog wat duur, ik vraag me enkel af of het grafisch aan driveclub kan toppen.
37Nee, het gaat er niet beter uit zien want DriveClub is 30fps en Project Cars is 60fps. En 60fps is veel belangrijker dan een iets beter ogende game te hebben(ook als je het later met Project Morpheus wilt spelen). En de game ziet er nog altijd fantastisch uit, maar hopelijk valt de fantastische besturing meer op dan de graphics.Gamefreak wrote:ik denk net dat project cars grafisch beter gaat zijn maar we zullen zien413x wrote:ik heb onlangs driveclub gekocht want vind project cars nog wat duur, ik vraag me enkel af of het grafisch aan driveclub kan toppen.
39Khoop dat Project Cars kwa gameplay toch wel wat beter zal zijn dan DriveClub.Gamefreak wrote:ik denk net dat project cars grafisch beter gaat zijn maar we zullen zien413x wrote:ik heb onlangs driveclub gekocht want vind project cars nog wat duur, ik vraag me enkel af of het grafisch aan driveclub kan toppen.
40wat vind jij dan minder goed qua gameplay NTGS ?NTGSruler wrote:Khoop dat Project Cars kwa gameplay toch wel wat beter zal zijn dan DriveClub.Gamefreak wrote:ik denk net dat project cars grafisch beter gaat zijn maar we zullen zien413x wrote:ik heb onlangs driveclub gekocht want vind project cars nog wat duur, ik vraag me enkel af of het grafisch aan driveclub kan toppen.
41Driveclub en Project Cars zijn niet echt te vergelijken
Op grafisch vlak zal PC niks tekort komen, maar dat is zeker niet het belangrijkste aan een racesim. De gameplay primeert hier. We zullen pas met de release weten hoe het zit, maar ik heb er vertrouwen in.
Nog iets, 't is niet omdat je Driveclub goed vind dat je zoizo ook Project Cars zal smaken, zelfde omgekeerd.
Vergelijk het met Gran Turismo en Need for Speed.
Op grafisch vlak zal PC niks tekort komen, maar dat is zeker niet het belangrijkste aan een racesim. De gameplay primeert hier. We zullen pas met de release weten hoe het zit, maar ik heb er vertrouwen in.
Nog iets, 't is niet omdat je Driveclub goed vind dat je zoizo ook Project Cars zal smaken, zelfde omgekeerd.
PSN tichke
42Tickhe heeft net op die vraag geantwoord seGamefreak wrote:
wat vind jij dan minder goed qua gameplay NTGS ?
43we zullen zien wat PC zoal in petto heefttichke wrote:Driveclub en Project Cars zijn niet echt te vergelijken
44Gameplay van PS4.
Last edited by met0t0 on 15 Apr 2015 15:25, edited 1 time in total.
Reason: Youtube tags aangepast
Reason: Youtube tags aangepast
PSN tichke
45@tichke: ge moet niet de volledige link van het filmpje tussen de Youtube-tags zetten, enkel het gedeelte na de "v="
Die beelden zien er prachtig uit
Die beelden zien er prachtig uit