Re: Project CARS

36
413x wrote:ik heb onlangs driveclub gekocht want vind project cars nog wat duur, ik vraag me enkel af of het grafisch aan driveclub kan toppen.
ik denk net dat project cars grafisch beter gaat zijn maar we zullen zien :q:

37
Gamefreak wrote:
413x wrote:ik heb onlangs driveclub gekocht want vind project cars nog wat duur, ik vraag me enkel af of het grafisch aan driveclub kan toppen.
Nee, het gaat er niet beter uit zien want DriveClub is 30fps en Project Cars is 60fps. En 60fps is veel belangrijker dan een iets beter ogende game te hebben(ook als je het later met Project Morpheus wilt spelen). En de game ziet er nog altijd fantastisch uit, maar hopelijk valt de fantastische besturing meer op dan de graphics.

39
Gamefreak wrote:
Khoop dat Project Cars kwa gameplay toch wel wat beter zal zijn dan DriveClub.
Image

40
NTGSruler wrote:
Gamefreak wrote:
Khoop dat Project Cars kwa gameplay toch wel wat beter zal zijn dan DriveClub.
wat vind jij dan minder goed qua gameplay NTGS ? :smug:

41
Driveclub en Project Cars zijn niet echt te vergelijken ;)
Op grafisch vlak zal PC niks tekort komen, maar dat is zeker niet het belangrijkste aan een racesim. De gameplay primeert hier. We zullen pas met de release weten hoe het zit, maar ik heb er vertrouwen in.

Nog iets, 't is niet omdat je Driveclub goed vind dat je zoizo ook Project Cars zal smaken, zelfde omgekeerd.
Vergelijk het met Gran Turismo en Need for Speed.
PSN tichke
Image

43
tichke wrote:Driveclub en Project Cars zijn niet echt te vergelijken ;)
Op grafisch vlak zal PC niks tekort komen, maar dat is zeker niet het belangrijkste aan een racesim. De gameplay primeert hier. We zullen pas met de release weten hoe het zit, maar ik heb er vertrouwen in.

Nog iets, 't is niet omdat je Driveclub goed vind dat je zoizo ook Project Cars zal smaken, zelfde omgekeerd.
Vergelijk het met Gran Turismo en Need for Speed.
we zullen zien wat PC zoal in petto heeft :smug: