#148: Borderlands 3
Makkelijkste BL plat die ik tot nu toe gehaald heb. Tenzij Tales of the BL meetelt....
Re: Pronken met je Platinums
2747Proficiat! En dat is inderdaad wel erg snel
Misschien dat ik volgend jaar eindelijk een keertje aan de serie kan beginnen. Tot nu toe enkel de Tales game gespeeld
Misschien dat ik volgend jaar eindelijk een keertje aan de serie kan beginnen. Tot nu toe enkel de Tales game gespeeld
2749En het had nog stukken sneller gekund... ik heb tussendoor ook best nog wat PES gespeeld en kon er aan het begin niet helemaal goed in komen en zo.Kolm wrote:Proficiat! En dat is inderdaad wel erg snel
Alvast veel plezier met de serie.... als je er ook daadwerkelijk aan toe komt....
2750Platinum 267: The Surge 2
(de eerste keer ooit dat ik een soulsgame platinum behaald heb)
(de eerste keer ooit dat ik een soulsgame platinum behaald heb)
2753Plat 95 unravel
Heeft mss een beetje veel langer geduurd bij mij dan trophy guide zegt ma kzen der hielegans geroakt
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Heeft mss een beetje veel langer geduurd bij mij dan trophy guide zegt ma kzen der hielegans geroakt
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2754Proficiat Sterchele die heb ik ook nog gekocht in de sale
Last edited by RoyVdW on 05 Nov 2019 20:21, edited 1 time in total.
2755Platinum 268: Call of Duty Modern Warfare
(eerste keer ooit dat ik een CoD platinum heb gehaald)
(eerste keer ooit dat ik een CoD platinum heb gehaald)
2758Zeker! Met een rarity van 1,56% komt hij bij mij op plek 7 terecht wat rarity betreft, leuk om nog is verandering te zien in die top 10NTGSruler wrote:Mooi!
2760Proficiat Kolm!! Dan kan je zkr ook Mirror's Edge halen want heb jouw lijst eens doorscrolld