paveman wrote:Congrats kolm! De moeite waard geweest om opnieuw op te pakken...?
Als je er even rekening mee houdt dat de game ondertussen al 11 jaar oud is, viel het best goed mee. De leeftijd zag je vooral aan de grafische kant, dat zijn we vandaag niet meer gewend. En soms ook even een stotter waarbij je eerst denkt dat de PS3 een freeze heeft, maar uiteindelijk gewoon doorgaat, nogal vervelend bij platformen en kan ook aan lange sessies liggen.
Verder werd het op een bepaald moment wat eentonig. Eigenlijk moet je voor 4x5 regio's telkens de eerste versies van de boss verslaan en dan 45 lightseeds verzamelen. Na 5 regio's van dezelfde tak, kan je dan de final form van de boss verslaan. Heb je dat gedaan dan heb je nog een über boss en wat verhaal. Dus heel spannend wordt het allemaal niet, maar ik was wel blij dat het installeren van de patch de tellers reset van 'uitspelen onder 12u' en 'uitspelen met minder dan 100 deaths/saves van Elika'. Anders had ik de game twee keer moeten doorspelen en daar had ik niet echt zin meer in.
Desondanks was het wel aangenaam om te spelen en werkte het platformen best vlot. Een occasionele sprong in het niets omdat je op X duwt waar het niet hoort, daargelaten... Net zoals je vroeger in AC wel is per ongeluk kon wegspringen van de toren die je aan het beklimmen bent