Re: Pronken met je Platinums

2761
RoyVdW wrote:Proficiat Kolm!! Dan kan je zkr ook Mirror's Edge halen want heb jouw lijst eens doorscrolld :P
Bedankt! :cool:

Mirror's Edge is waarschijnlijk wel haalbaar, maar na Warfighter was ik even klaar met lange en lastige dingen. Hoewel Warfighter volgens mij makkelijker is dan de eerste MoH op PS3. Wel langer, maar dat komt vooral door de online grind voor wapens en xp. Daarom ben ik nu begonnen met de eerste Prince of Persia op PS3. Daar had ik ruim 10 jaar geleden al 1 trophy in gehaald en vond het wel is tijd om die af te ronden. Zou ook niet zo heel erg moeilijk zijn.
Image

2765
RoyVdW wrote:
fsterchele23 wrote:Plat 96 truck driver
Eindelijk na lang wachten op patch om laatste trophy te fixen.
Image

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Goed zo Sterchele, maar wat voor iets is dat nu een simulator zie ik op YT
Image
Het is een soort vab kleine versie van euro truck simulator. Ik heb dat vaak gespeeld vroeger op pc vandaar ik deze ook wou spelen. Het is wel stukken minder goed naar mijn mening maar nog steeds plezant met beetje country muziek op de achtergrond xd

Image

2767
fsterchele23 wrote:Het is een soort vab kleine versie van euro truck simulator. Ik heb dat vaak gespeeld vroeger op pc vandaar ik deze ook wou spelen. Het is wel stukken minder goed naar mijn mening maar nog steeds plezant met beetje country muziek op de achtergrond xd
Grappig dat je over de muziek begint: goeie kennis van me heeft de muziek voor dit spel geschreven en gespeeld. Leuk dat je dit vervolgens specifiek benoemt.
Image

2768
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:Het is een soort vab kleine versie van euro truck simulator. Ik heb dat vaak gespeeld vroeger op pc vandaar ik deze ook wou spelen. Het is wel stukken minder goed naar mijn mening maar nog steeds plezant met beetje country muziek op de achtergrond xd
Grappig dat je over de muziek begint: goeie kennis van me heeft de muziek voor dit spel geschreven en gespeeld. Leuk dat je dit vervolgens specifiek benoemt.
Ik bedoel eigenlijk van Spotify sry, doe ik heel vaak in racegames en truck/bus sims

Image

2771
paveman wrote:Haha! My bad! Ik ging er gelijk vanuit dat het om de in game muziek zou gaan
Image
Muziek in de game was niks verkeerd mee op zich maar begint rap tegen te steken natuurlijk in zo een game als er nie veel verschillende nummers inzitten.

Image

2774
paveman wrote:Congrats kolm! De moeite waard geweest om opnieuw op te pakken...?
Als je er even rekening mee houdt dat de game ondertussen al 11 jaar oud is, viel het best goed mee. De leeftijd zag je vooral aan de grafische kant, dat zijn we vandaag niet meer gewend. En soms ook even een stotter waarbij je eerst denkt dat de PS3 een freeze heeft, maar uiteindelijk gewoon doorgaat, nogal vervelend bij platformen en kan ook aan lange sessies liggen.

Verder werd het op een bepaald moment wat eentonig. Eigenlijk moet je voor 4x5 regio's telkens de eerste versies van de boss verslaan en dan 45 lightseeds verzamelen. Na 5 regio's van dezelfde tak, kan je dan de final form van de boss verslaan. Heb je dat gedaan dan heb je nog een über boss en wat verhaal. Dus heel spannend wordt het allemaal niet, maar ik was wel blij dat het installeren van de patch de tellers reset van 'uitspelen onder 12u' en 'uitspelen met minder dan 100 deaths/saves van Elika'. Anders had ik de game twee keer moeten doorspelen en daar had ik niet echt zin meer in.

Desondanks was het wel aangenaam om te spelen en werkte het platformen best vlot. Een occasionele sprong in het niets omdat je op X duwt waar het niet hoort, daargelaten... Net zoals je vroeger in AC wel is per ongeluk kon wegspringen van de toren die je aan het beklimmen bent :p
Image

2775
Hahaha! Ja, dat is zeker herkenbaar ja. Ik kan m dan net zo goed/beter maar gewoon opnieuw spelen, zodat ik zeker weet dat de patches niet geïnstalleerd zijn. Daarnaast is het toch al veel te lang geleden dat ik er mee begonnen ben, dus kan dat ook maar beter misschien. Thnx voor je uitgebreide reactie! :cool:
Image