Re: Call of Duty Modern Warfare

128
Ik heb hetzelfde Marty. Denk vrijdag mijn eerste potje haalde ik 9/22 K/D of zoiets :dizzy:

En dan heb je potjes waarin alles lijkt te lukken!!

Als het negatief wordt vertraagd ik de gameplay voor mezelf. Niet per se in hoekje gaan zitten, maar ik verplaats mij minder ver. Je maakt dan mss wat minder kills, maar je gaat ook minder dood.

Ghost is sowieso een vaste perk bij mij. Meestal gecombineerd met cold blooded. Dan zijn die Vtol Jets minder een probleem.
Image

129
Dat is inderdaad vreemd. heel af en toe heb ik potjes waar ik boven de 50 kills maak (wel op shoothouse) en andere keren kom ik niet eens boven de 5 kills uit.

Ja Ghost en Cold Blooded heb ik ook aanstaan. Wordt gek van de VTOL (behalve als ik die heb :D)

En wat ik ook vaak heb (en ik weet dat ik niet de enige ben) is dat als ik continue 1 kant in de gaten hou voor bv 30 seconde (kan ieder willekeurig getal zijn) en ik merk dat er niemand aankomt, wil ik me omdraaien en zodra ik me omgedraaid heb, word ik in de rug geschoten. En als ik dan de killcam bekijk ze je me echt letterlijk op dat moment omdraaien zodra hij/zij de hoek om komt :dizzy:
Image

135
NTGSruler wrote:Deze is op Veteran niet moeilijk. Had jij World of War niet platinum? Daar is deze op Veteran niks mee vergeleken. Hier en daar mss wat moeilijkere sectie maar op zich best goed te doen.
Verbaasd me dat jij dat nog weet, maar heb die niet platinum. Wel lang geprobeerd en op hardened voltooid. Veteran en die zeros neerhalen zijn de enige trophies die ik niet heb. Maar ben gestopt want het was echt niet leuk en oneerlijk met die granaten na een 5-tal levels. Desalniettemin vond ik het een machtig en grauw spel en de beste shooter die ik ooit heb gespeeld. Zo moet oorlog zijn gruwelijk en hard. Die futuristische nieuwe spreken me niet aan.

COD4, WaW en MW2 zijn de enige COD's die ik ooit heb aangeraakt en dat was gwn om het verhaal te spelen omdat dit franchise heel populair is en ik het wou gezien hebben. De MP heb ik nooit gespeeld, maar die zombies afknallen was wel lachen met twee. Vele shooters zijn voor mij denk te veel van't goede of gwn te moeilijk want het is al niet mijn genre dus om me er zo dan in te verdiepen voor de plat nee bedankt.

Aangezien deze laatste toch het meest vergevingsgezind blijkt te zijn en ook heel goed en een soort remake heb ik wel interesse om na al die jaren nog eens een shooter te spelen, maar hoe ik deze veteran zal verteren weet ik niet. Heb gezien dat er ook realistic is maar daar ga ik me niet aan wagen :silly: :P
Image