Nice! Veel plezier ermee.
Die S10 lijkt wel een spin met al die ogen.
Re: Je laatste aankoop (geen games)
1622Gelukkig heeft ie geen pootjes. Anders kan ik hem steeds gaan zoekenSora_Lizard wrote:Nice! Veel plezier ermee.
Die S10 lijkt wel een spin met al die ogen.
1623Ik had een goeie deal en had nog cadeau bonnen. Dus heb de Samsung Galaxy watch 46 mm gekocht om mijn kleinere Samsung gear sport te vervangen.
Ik heb ook naar de Samsung Galaxy active 2 gekeken, maar ik vond het de meerprijs van 100 euro niet waard.
Ik heb ook naar de Samsung Galaxy active 2 gekeken, maar ik vond het de meerprijs van 100 euro niet waard.
1628En daarbovenop zijn er inmiddels een mooi aantal goede games uit die ook niet zo duur meer zijn!Sora_Lizard wrote:Dat is niet te duur!
1629Helaas geen Pro zo te zien dat zou ik nu net wel gedaan hebben.FGras wrote:En daarbovenop zijn er inmiddels een mooi aantal goede games uit die ook niet zo duur meer zijn!Sora_Lizard wrote:Dat is niet te duur!
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1630Ik heb geen 4K tv en naast 4k resolutie en in sommige gevallen een stabielere frame rate voegt het volgens mij niet zo veel toe..RoyVdW wrote:Helaas geen Pro zo te zien dat zou ik nu net wel gedaan hebben.FGras wrote:En daarbovenop zijn er inmiddels een mooi aantal goede games uit die ook niet zo duur meer zijn!Sora_Lizard wrote:Dat is niet te duur!
1631Zonder 4K TV zijn er wel nog steeds voordelen, maar die verantwoorden de meerprijs niet in dat gevalFGras wrote:Ik heb geen 4K tv en naast 4k resolutie en in sommige gevallen een stabielere frame rate voegt het volgens mij niet zo veel toe..RoyVdW wrote:Helaas geen Pro zo te zien dat zou ik nu net wel gedaan hebben.FGras wrote:En daarbovenop zijn er inmiddels een mooi aantal goede games uit die ook niet zo duur meer zijn!Sora_Lizard wrote:Dat is niet te duur!
Goeie aankoop!
1632Volgens mij nog een optical output, 500gb meer opslagruimte, snellere wifi en een heleboel kabaal. Mis ik nog iets?gamerke1992 wrote:Zonder 4K TV zijn er wel nog steeds voordelen, maar die verantwoorden de meerprijs niet in dat gevalFGras wrote:Ik heb geen 4K tv en naast 4k resolutie en in sommige gevallen een stabielere frame rate voegt het volgens mij niet zo veel toe..RoyVdW wrote:Helaas geen Pro zo te zien dat zou ik nu net wel gedaan hebben.FGras wrote:En daarbovenop zijn er inmiddels een mooi aantal goede games uit die ook niet zo duur meer zijn!Sora_Lizard wrote:Dat is niet te duur!
Goeie aankoop!
Ik vond t de 100 euro extra niet waard in ieder geval.
1633Kortere laadtijden vind ik nog de belangrijksteFGras wrote: Volgens mij nog een optical output, 500gb meer opslagruimte, snellere wifi en een heleboel kabaal. Mis ik nog iets?
1634Heb ik ook nog naar gezocht ja, toen kwam ik al snel bij dit filmpje. 2 seconden van de 42 vertaalt zich naar iets minder dan 5% sneller.gamerke1992 wrote:Kortere laadtijden vind ik nog de belangrijksteFGras wrote: Volgens mij nog een optical output, 500gb meer opslagruimte, snellere wifi en een heleboel kabaal. Mis ik nog iets?
https://youtu.be/JY6XLme0mcA
In andere filmpjes kwam ik ook geen grote verschillen tegen.
Je hebt er denk ik meer aan als je er een SSD in zou zetten, dan zit je al snel aan de 30% snellere laadtijden.
Sent from my iPhone using Tapatalk
1635Ieder zijn eigen mening en ik kan niemand in de portemonnee kijken, maar we hebben hier 2 pro's draaien naast 2 'gewone' PS4's. We spelen gewoon op HD 1080p. We kunnen het dus goed met elkaar vergelijken.
Het zijn niet de laadtijden die het verschil maken. het beeld zelf en de vloeiende manier waarop alles zich op het beeldscherm zich afspeelt die de Pro echt veel beter maken. Of je dit het hogere bedrag waard vindt is aan ieder voor zichzelf om uit te maken.
Het zijn niet de laadtijden die het verschil maken. het beeld zelf en de vloeiende manier waarop alles zich op het beeldscherm zich afspeelt die de Pro echt veel beter maken. Of je dit het hogere bedrag waard vindt is aan ieder voor zichzelf om uit te maken.