Re: Pronken met je Platinums

2821
RoyVdW wrote:Tsjonge Kolm altijd met je overdreven gedetailleerde uitleg dat is heel goed
Image
Zeker als je het aan iemand uitlegt die een leek is. Kon mij dat zelfs niet meer herinneren die scarebox is al 6 jaar geleden dat ik deze heb geplat ik kijk al opnieuw uit naar een nieuwe game
Image

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Was inderdaad omdat hij een leek is, maar ondertussen hadden jullie alweer alles vol geschreven :p
Image

2822
Kolm: Bedankt voor de uitleg! Blij dat je door had op het einde dat ik dus niet praatte over de R&C die jij net platinum hebt :lol: :lol:
Het heeft wel mooi beeld van wat ik kan verwachten. Heb tegenwoordig zoveel games in backlog en zo veel minder tijd, dat het lastig kiezen wordt een volgende game te starten!
Nu eigenlijk is R&C weer zo'n game dat je eens moet gespeeld hebben. Ik neem hem in overweging terug.
Image

2823
NTGSruler wrote:Kolm: Bedankt voor de uitleg! Blij dat je door had op het einde dat ik dus niet praatte over de R&C die jij net platinum hebt :lol: :lol:
Het heeft wel mooi beeld van wat ik kan verwachten. Heb tegenwoordig zoveel games in backlog en zo veel minder tijd, dat het lastig kiezen wordt een volgende game te starten!
Nu eigenlijk is R&C weer zo'n game dat je eens moet gespeeld hebben. Ik neem hem in overweging terug.
Zelf vind ik de R&C games erg verslavend, eens begonnen is het lastig om die controller weg te leggen :love:
Image

2826
paveman wrote:Misschien dat ik het nooit genoeg kans heb gegeven, maar ik heb de charme van de R&C games nooit begrepen. Blijkbaar niet mijn kopje thee, al ben ik wel van de platformers…. :think:
Ik moet wel bekennen dat ik ooit de remaster van de eerste game ben begonnen en dat ik daar toen ook niet meer goed doorkwam terwijl ik de originele kapot heb gespeeld. Lijkt wel alsof die wat minder goed oud is geworden. Misschien dat ik hem binnenkort nog een nieuwe kans geef. De nieuwere op ps3 en ps4 spelen wel nog altijd lekker weg. All 4 one vond ik wel iets minder.
Image

2827
Kolm wrote:
paveman wrote:Misschien dat ik het nooit genoeg kans heb gegeven, maar ik heb de charme van de R&C games nooit begrepen. Blijkbaar niet mijn kopje thee, al ben ik wel van de platformers…. :think:
Ik moet wel bekennen dat ik ooit de remaster van de eerste game ben begonnen en dat ik daar toen ook niet meer goed doorkwam terwijl ik de originele kapot heb gespeeld. Lijkt wel alsof die wat minder goed oud is geworden. Misschien dat ik hem binnenkort nog een nieuwe kans geef. De nieuwere op ps3 en ps4 spelen wel nog altijd lekker weg. All 4 one vond ik wel iets minder.
Ik vond all 4 one nog leuk. Q-force vind ik et misbaksel van de reeks.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

2828
Kolm wrote:
In de PS2 periode heb ik de eerste game(s) geprobeerd. Daar kon ik niet in komen en heb ik redelijk snel weg gelegd. Later heb ik bij een PS3 aankoop (vervanging van eentje die helaas was overleden) nog een R&C in bundel gekregen. Daarmee was hetzelfde verhaal: ik kon er niet in komen en ik heb m redelijk snel aan de kant gelegd.
Image

2829
paveman wrote:In de PS2 periode heb ik de eerste game(s) geprobeerd. Daar kon ik niet in komen en heb ik redelijk snel weg gelegd. Later heb ik bij een PS3 aankoop (vervanging van eentje die helaas was overleden) nog een R&C in bundel gekregen. Daarmee was hetzelfde verhaal: ik kon er niet in komen en ik heb m redelijk snel aan de kant gelegd.
Jammer... maar begrijpelijk dat je dan niet zo snel de nieuwe zal proberen :)
fsterchele23 wrote:
Kolm wrote:Ik moet wel bekennen dat ik ooit de remaster van de eerste game ben begonnen en dat ik daar toen ook niet meer goed doorkwam terwijl ik de originele kapot heb gespeeld. Lijkt wel alsof die wat minder goed oud is geworden. Misschien dat ik hem binnenkort nog een nieuwe kans geef. De nieuwere op ps3 en ps4 spelen wel nog altijd lekker weg. All 4 one vond ik wel iets minder.
Ik vond all 4 one nog leuk. Q-force vind ik et misbaksel van de reeks.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Q-force heb ik precies een beetje gebanned uit mijn geheugen... dat zal niet voor niks zijn :p
Image