Gistern dlc episode 2 van division 2 uitgespeeld. Was me beetje pittig op bepaalde momenten. Theeft wss niet geholpen dat ik het alleen deed
Fifa 20 met real Madrid nog altijd op die verdomde 2de plek, barca blijft maar winnen en ksta 2 punten achter bijna halverwege het seizoen.
Concrete genie lichtjes begonnen als opvulling tot death stranding. Leuke game voor tussendoor vooral eens iets heel anders.
Grid tussendoor nog wat verderdoen met carrière.
Re: Wat speel je op dit moment?
1922die game is al 11 jaar intussen...Kolm wrote:Na Medal of Honor Warfighter was ik even aan het twijfelen maar het is een game uit de op 2 na oudste doos geworden wat incomplete games betreft: Prince of Persia PS3. Eerste en tot voor vandaag enige trophy had ik gehaald op 25 juni 2009
1923Moet zeggen dak mij voorlopig zėėr goed amuseer met de Volta mode in FIFA 20. Nog paar 100 matchen te gaan om mijn avatar overall op 80 te krijgen (bijhorende trophy). Maar kom ik amuseer mij, echt chille modus.
Toevallig iemand die weet hoe je een hard laag schot doet??
En zondag Life is Strange Before the Storm gestart. 1e episode achter de rug. Hmm de bekende melodramatische gevoelens die opgewekt worden met bijhorende muziek. Ga 2e episode verder doen als ik eens paar uurtjes tijd heb s'avonds deze week ofwel van't weekend terug, aangezien ik zoiets niet graag in stukken en brokken speel.
En zondag Life is Strange Before the Storm gestart. 1e episode achter de rug. Hmm de bekende melodramatische gevoelens die opgewekt worden met bijhorende muziek. Ga 2e episode verder doen als ik eens paar uurtjes tijd heb s'avonds deze week ofwel van't weekend terug, aangezien ik zoiets niet graag in stukken en brokken speel.
1924Ik vind diene volta maar niks en laag schieten is denk ik bolleke tikken en dan bolleke inhouden voor hoe hard je wilt. Ik weet et nie echt omdak da eigenlijk nie gebruik. Als ik bal weg wil leggen gebruik ik r1 eb kort bolleke dan legt ie bal precies in het hoekjeNTGSruler wrote:Moet zeggen dak mij voorlopig zėėr goed amuseer met de Volta mode in FIFA 20. Nog paar 100 matchen te gaan om mijn avatar overall op 80 te krijgen (bijhorende trophy). Maar kom ik amuseer mij, echt chille modus.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1925Ah moet ik eens proberen. Go ik vind die mode wel chill. Speel dat eigenlijk liever dan carrière ofzo. Da's altijd hetzelfde vind ik. Nu elk zijn mode natuurlijk é Amuseer mij wel met FIFA.
1926Kheb et misop van da laag schieten. Das sinds vorige fifa timed shot... Azo kutding xd kzet da alsan afNTGSruler wrote:Ah moet ik eens proberen. Go ik vind die mode wel chill. Speel dat eigenlijk liever dan carrière ofzo. Da's altijd hetzelfde vind ik. Nu elk zijn mode natuurlijk é Amuseer mij wel met FIFA.
1927nu int Nederlands Sooifsterchele23 wrote:Kheb et misop van da laag schieten. Das sinds vorige fifa timed shot... Azo kutding xd kzet da alsan afNTGSruler wrote:Ah moet ik eens proberen. Go ik vind die mode wel chill. Speel dat eigenlijk liever dan carrière ofzo. Da's altijd hetzelfde vind ik. Nu elk zijn mode natuurlijk é Amuseer mij wel met FIFA.
1929Op fifa bezig met eerste seizoen met real wat overigens een dikke ramp is in la liga... 14 punten achter barca, wel al de Copa eb supercopa gewonnen en moet nog Champions league finale afwerken tegen Manchester city.
Mxgp 2019
Begonnen aan 2de en denk ik laatste seizoen in de carrière en daarnaast veel grindwerk voor lvl 100 te bereiken op eigen gemaakt circuit van 12s per ronde.
Death stranding
Zalig spel dit en ben toegekomen aan het 4de hoofdstuk. Ik heb al redelijk wat gedaan naast de mainstory en het is gewoon leuk zonder te weten eigenlijk wat er leuk is
Mxgp 2019
Begonnen aan 2de en denk ik laatste seizoen in de carrière en daarnaast veel grindwerk voor lvl 100 te bereiken op eigen gemaakt circuit van 12s per ronde.
Death stranding
Zalig spel dit en ben toegekomen aan het 4de hoofdstuk. Ik heb al redelijk wat gedaan naast de mainstory en het is gewoon leuk zonder te weten eigenlijk wat er leuk is
1930Ik heb hem ook net afgeprijsd gekocht, heel benieuwd naarNTGSruler wrote:En zondag Life is Strange Before the Storm gestart. 1e episode achter de rug. Hmm de bekende melodramatische gevoelens die opgewekt worden met bijhorende muziek. Ga 2e episode verder doen als ik eens paar uurtjes tijd heb s'avonds deze week ofwel van't weekend terug, aangezien ik zoiets niet graag in stukken en brokken speel.
1931The Cursed Cursade, matige titel, maar dat wist ik nog van Ome OPM...
1932Ik ben begonnen met nieuwe cod begot xd en khin serieus was afgeknald xd
1933Waarom dan toch aan begonnen....?Gamefreak wrote:The Cursed Cursade, matige titel, maar dat wist ik nog van Ome OPM...
19342 daagse platinum aan mijn trophy lijst te zien op psnprofiles.paveman wrote:Waarom dan toch aan begonnen....?Gamefreak wrote:The Cursed Cursade, matige titel, maar dat wist ik nog van Ome OPM...
Volgens mij heb ik me aardig vermaakt met die game
1935Maar Gamefreak heeft niks met platinums/trophies…
Vandaar dat ik toch even benieuwd was. Maar wellicht wilde GF zelf ervaren of hij het ook zo'n matige titel zou vinden als OPM destijds. Of was ie voor een prikkie mee te nemen en dat GF dat het voor dat geld geen kwaad kon, of verveelde hij zich, of....
Vandaar dat ik toch even benieuwd was. Maar wellicht wilde GF zelf ervaren of hij het ook zo'n matige titel zou vinden als OPM destijds. Of was ie voor een prikkie mee te nemen en dat GF dat het voor dat geld geen kwaad kon, of verveelde hij zich, of....