Re: Pronken met je Platinums
2837Nice!Marty wrote:Platinum 271: Titanfall 2
Hoe lastig was 'become the master'?
Edit: Antwoord ondertussen in ander topic gevonden
En dat heb je de psplus games van deze maand al platinum
2839Aan allen die een hebben behaald Proficiat!! Aan allen die al even geen hebben behaald ook proficiat!!!
2841Wauw dat is wel heel laat chance dat er online nog een kat te vinden was dan. Heb die in 2013 gehaald en kan me de ellenlange grind tot lvl 60 nog wat herinneren. Was blij dat ik daar vanaf was.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
2842Het online gedeelte had ik al in 2015 gedaanRoyVdW wrote:Wauw dat is wel heel laat chance dat er online nog een kat te vinden was dan. Heb die in 2013 gehaald en kan me de ellenlange grind tot lvl 60 nog wat herinneren. Was blij dat ik daar vanaf was.
Was dus gewoon nooit toegekomen aan de singleplayer tot nu toe! Was vooral blij dat de chatterbox trophy van de eerste keer unlockte. Daar hadden wel wat mensen problemen mee. Ergens wel 1 keer een checkpoint moeten herladen omdat 1 iemand niet met me wilde praten terwijl ik met de anderen wel had kunnen praten en al lang gewacht had.
2843Plat 102 call of duty modern warfare
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2844Platinum 273: Color Guardians
Last edited by Marty on 17 Dec 2019 20:23, edited 1 time in total.
2845Tiens ik dacht dat jij al meer dan 27 plats hadMarty wrote:Platinum 27: Color Guardians
2848En dan moet mijn verlof nog beginnenNTGSruler wrote:Blijkbaar eindejaar. Het "regent " platinums de laatste tijd.
2849Zijn wel vaak twee dezelfdeKolm wrote:En dan moet mijn verlof nog beginnenNTGSruler wrote:Blijkbaar eindejaar. Het "regent " platinums de laatste tijd.
2850Plat 103 life is strange 2