--- Ik ben hier meer niet dan wel
++ 2 weken vakantie gehad
-- Ik weet nu al dat ik maandag veel werk zal hebben
Op de offerte staat grijs. Maar ik denk als ik reactie heb van mijn werkgever dat ik het nog ga aanpassen naar blauwpaveman wrote:Welke kleur is het geworden gamerke?
met0t0 wrote:+++ Nog 1 volle werkweek en daarna nog eens 5 dagen verlof
+++ Eindelijk aan God of War (PS4) begonnen
--- Toch alweer veel te korte nachten gehad...
Leuk! Goede keus wat mij betreftgamerke1992 wrote:Op de offerte staat grijs. Maar ik denk als ik reactie heb van mijn werkgever dat ik het nog ga aanpassen naar blauwpaveman wrote:Welke kleur is het geworden gamerke?De prijs was hetzelfde, dus is dat nog mogelijk.
Da zal gene waar zen. Khen daar 3 wrc games gekocht omdak wist da kolm me ging helpen met den onlineSora_Lizard wrote:+ 12.000 is een mooi rond getal. Niks meer aan veranderen dan blijft het zo mooi!

Dat wordt dan Cold Turkey...Sora_Lizard wrote:+ 12.000 is een mooi rond getal. Niks meer aan veranderen dan blijft het zo mooi!
... maar gelukkig heb ik nog een tweede accountfsterchele23 wrote:Da zal gene waar zen. Khen daar 3 wrc games gekocht omdak wist da kolm me ging helpen met den onlineSora_Lizard wrote:+ 12.000 is een mooi rond getal. Niks meer aan veranderen dan blijft het zo mooi!
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk