Re: Welke serie volg je momenteel?

1216
Momenteel volop bezig met The Big Bang Theory, ondertussen aan seizoen 6 en absoluut fan :D

Ook Breaking Bad aan het kijken, ondertussen midden seizoen 3 en had nooit verwacht dat ik het zo goed zou vinden. Zou kunnen blijven kijken.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

1218
paveman wrote:
dividedx11 wrote:Momenteel volop bezig met The Big Bang Theory, ondertussen aan seizoen 6 en absoluut fan :D
Zijn wij ook mee bezig (wel iets verderop). Blijft een geweldige serie, zelfs al hebben we best een aantal afleveringen al gezien.
Indeed zalige serie

Hebben ze volledig gezien. Heb ze nog allemaal op schijf staan :D

Momenteel zijn wij terug begonnen aan de Arrowverse
In de juiste volgorde! :)
t'es nogal wat :)

Heb wel veel klaar staan om naast arrowverse ook te kijken.
Image

1222
Ook The Big Bang Theory aan het kijken en serieuze fan. Nog nooit zo hard gelachen met een serie als de deze :p
Ondertussen Bates Motel helemaal uitgekeken. Laatste seizoen was niet het beste, maar toch nog wel een goed einde vond ik.
Ook terug bezig met The Walking Dead. Vond deze vroeger heel saai, maar op de een of andere manier vind ik het nu stukken beter. Vanavond beginnen aan seizoen 5!
Image

1226
De Twaafl 8/10

Vlaamse serie op één dat de personages volgt van een volksjury bij een complexe moord.

Marsman 7,5/10

Leuke Vlaamse serie van 2014 die nieuw staat op Netflix maar nog nooit had gezien. Kon me wel smaken.

Luther 8,5 à 9/10

Dit is mijn ding. Een geniale detective die vaak buiten de lijntjes kleurt maar wel altijd ethisch correct handelt naar eer en geweten.

Ik ga nu beginnen aan Sherlock en dan Vikings of Peaky Blinders.

@Wolf; Idd dat vond ik ook. The Witcher sprong echt van de hak op de tak en was vaak onduidelijke verhaallijn.
Image

1228
Elexus wrote:The Walking Dead aan het herbekijken.

Volg ook The Gifted season 2.
Ook the walking dead aan het herbekijken! Momenteel vind ik de serie terug top! Ben ooit gestopt met te kijken omdat ik deze redelijk saai vond, maar denk dat ik toen misschien nog te jong was hiervoor?
Image

1229
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:The Walking Dead aan het herbekijken.

Volg ook The Gifted season 2.
Ook the walking dead aan het herbekijken! Momenteel vind ik de serie terug top! Ben ooit gestopt met te kijken omdat ik deze redelijk saai vond, maar denk dat ik toen misschien nog te jong was hiervoor?
Goh er zijn er velen afgehaakt na een tijdje ze. Mezelf inclu. De reeks werd best zwak na een aantal seizoenen maar nu met seizoen 9 en 10, vind ik dat ze de charme terug hebben gevonden. ;)
Image