Da's jammer Marty!
Ik had verwacht dat bij mij The Witcher 3 er ook wel tussen zou staan (ondanks dat ik m in 2020 heb afgerond), maar blijkbaar zat ik net aan wel/niet op 100 uur daarin (wacht: ik zie net dat het tot 10 december was... toen zat ik idd vast nog niet aan de 100). Mijn top 3 is namelijk allemaal >100 uur (al had ik dat van nr's 2 en 3 niet verwacht):
MGS V 157 uur (valt me mee)
Deus Ex: Mankind Divided 131 uur
ME: Andromeda: 102 uur
Hij geeft bij mij aan dat ik 32 games gespeeld heb (maar 15 uitgespeeld volgens backlog) en dat ik maar liefst 31 dagen NIET gegamed heb (kan niet kloppen!!

). Wel tekenent dat mijn verhouding lokaal/online 98,5 om 1,5% is. Waarbij het grootste deel naar Borderlands 3 is gegaan (5 uurtjes), wat ik een paar keer met m'n broertje gespeeld heb. Mijn top 3 en de rest van de statistieken verraden enigszins dat ik een voorkeur voor offline, singleplayer games
Blijkbaar game ik daarnaast het liefst op donderdagavonden.... dat terwijl ik donderdagsavonds voetbaltraining heb (en ja: ik ben meestal gegaan, heb hooguit 3/4 trainingen gemist afgelopen jaar). Bijzondere statistiek wat mij betreft dus!