Re: Trophy Leaderboards IV

226
Ik dateer mijn bestanden altijd met JJMMDD. In dit geval 2020 februari 20, oftewel 20 februari 2020. :)
Het voordeel van omgekeerd dateren is dat bestanden met dezelfde naam altijd in de juiste tijdsvolgorde staan.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

227
fsterchele23 wrote:Vanwaar komt die 200220?
Laat ma I get it, doe ma 23 februari
Image

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Haha, ik had al een antwoord geschreven voordat jij een edit plaatste. Ik snap waarom 23 en ik hoop dat ik het niet vergeet! Remind me! :D
Image

229
Sora_Lizard wrote:
Marty wrote:Ik kan de trophies van Stany7 gewoon zien op psnprofiles
Leuke update. Mis alleen ons gelijktijdig behaalde trophy ;)
Verdraaid, dat ben ik helemaal vergeten te vermelden dat we gelijktijdig dezelfde trophy behaalden in Oninaki. :O
Ik kan StijnP7 nu ook weer zien. :? Ik ga toch de tellingen nu niet meer aanpassen. Het zal voor de volgende keer zijn.
Bij de vorige telling kon ik zijn trophies ook gewoon zien. Vond het toen al vreemd dat je dat zei dat ze op prive stonden.
Maar misschien had psnprofiles wel een probleem
Image

232
Haha, dank jullie wel. Ik schrijf de tekstjes ook om ze jullie met een g(l/r)imlach te laten lezen. Er zit altijd wel een stukje actualiteit in, soms met slechts een hint, soms wat bizar uitvergroot. Om ze samen te voegen tot een 'boekje' is wel een leuk idee voor bij het seizoensoverzicht in mei! :D

@Marty, de situatie met Stany7 is idd vreemd, temeer ik zijn trophy's op PSN wel kon zien en ik hem al eerder een berichtje getuurd had waar hij niet op heeft gereageerd. Dat jij en ik Stany's trophy's wel konden zien op PSN is verklaarbaar als ze niet op 'public' stonden. Vrienden kunnen ze dan nog wel zien maar psnprofiles niet. Ik zal hem nog eens een e-mail sturen, Stany is namelijk het enige lid dat bij alle door mij georganiseerde BBQ's aanwezig was! Het zou jammer zijn als de betrekkingen op deze manier zouden verwateren.
Image

234
Kolm wrote:Eindconclusie: Ik hoef niet vegetarisch te eten want ik heb geen kinderen op de wereld gezet wat uiteindelijk veel meer impact heeft op het milieu :smug:
Nu kreeg ik al niet de indruk dat jij het wel lekker vond dus je zou het sowieso niet eten. Overigens ben je niet de enige want als je naar de commentaren kijkt onder de commercial is lang niet iedereen overtuigd van de smaak. :D

Waarom proberen de fabrikanten iets wat geen vlees is toch meestal op vleesch te laten lijken in de vorm van de genoemde worst of gehacktballetjes? Misschien kan Unox het beter in de markt zetten als een variant op tofu en het ook als een blokje aan te bieden dat je in plakken gesneden met veel zout en peper op smaak brengt en dan knapperig bakt?
:think:
Image

236
Weer een vermakelijke update. Vooral de teksten beginnen steeds creatiever te worden. Blijf vooral zo doorgaan.

Ook mooi om te zien dat mijn completion weer vooruit gaat. Heb als voornemen dit jaar om op 55% te komen. Ik ben ik elk geval op weg.
Image

237
Haha, dank jullie wel. Zelf krijg ik het idee dat de tekstje steeds meer op een column gaan lijken. Of dat zo is laat ik aan jullie mening over. Ik lees zo nu en dan iets dat dan blijft hangen en daar laat ik mijn fantasie op los, soms relativerend, meestal absurd overtrokken. Vaak echter is de realiteit veel vreemder nog dan ik het kan verzinnen, denk maar eens aan minder kinderen. :lol:

Overigens krijgt Down Under nu ook nog te maken met een grote toename van dodelijke spinnen. Komt daar werkelijk binnenkort de messias? :saint:

@ Billie, je hebt meer dan een heel procent goed gemaakt op completion in één maand! Dat doen weinigen je na dus 55% is wellicht haalbaar in een jaar tijd! Succes! :cool:
Image

238
Hoe verzin je het thema en uitleg Sora? Goed bezig. Bedankt om me te overtuigen geen kinderen te nemen en dan hoef ik niet veggie te worden.

Nog even en ik doe terug mee met de statistieken. Ben bezig met wat Netflix series en renoveren. Daarna terug wat plats halen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image