Re: Wat speel je op dit moment?
1966God of War (PS4) nu een zevental uren gespeeld en het komt goed op gang, prachtige game
Ik hoop op snel een volgende gow xd supergamemet0t0 wrote:God of War (PS4) nu een zevental uren gespeeld en het komt goed op gang, prachtige game
als je al 7 uur bezig bent ben je toch al vrij ver in de game !met0t0 wrote:God of War (PS4) nu een zevental uren gespeeld en het komt goed op gang, prachtige game
Bwah, ik ga altijd heel traag door games. Ik kijk graag goed rond en zeker als er veel armor/skills/... aanwezig zijn, puzzel ik daar ook vanalles bij elkaar. Dus het valt wel mee. Nu ben ik denk ik net halverwege.Gamefreak wrote:als je al 7 uur bezig bent ben je toch al vrij ver in de game !met0t0 wrote:God of War (PS4) nu een zevental uren gespeeld en het komt goed op gang, prachtige game
Dat zal zeker op uw nieuwe tv extra de moeite zijnRoyVdW wrote:Klinkt veelbelovend heb hem hier ook nog nieuw liggen
zeker geen onaardige game !NTGSruler wrote:Puppeteer. Hoe meer ik er mij in verdiep (trophies) hoe fantastischer ik de game vindt. Prachtig level design, variërende gameplay, toffe muziek... Prachtig gewoon. Als trophyhunter is het alleen jammer dat de trophies toch irritant zijn. Maar wijn op goede weg. Wel nog wat werk. Maar beetje per beetje.
Ik vond dat ook een heel leuke gameNTGSruler wrote:Puppeteer. Hoe meer ik er mij in verdiep (trophies) hoe fantastischer ik de game vindt. Prachtig level design, variërende gameplay, toffe muziek... Prachtig gewoon. Als trophyhunter is het alleen jammer dat de trophies toch irritant zijn. Maar wijn op goede weg. Wel nog wat werk. Maar beetje per beetje.