Re: PlayStation 4

633
Ik kreeg daarnet een notificatie op mijn PS4 voor de rewards van het eerste deel van de player celebration.
Moest je nog een keer op X duwen en dan kwam je automatisch in het scherm om een code in te vullen en de code was al ingevuld.
Nog is bevestigen en dan kreeg ik een avatar en thema.
De melding/code zou geldig zijn tot 31-03-2021.

Vraag me af of de code voor iedereen hetzelfde is of niet :think:
Mijne begon met REM5.
Image

Re: PlayStation 4

638
Kolm wrote:Voor de hoofdprijs (fase 2) moet je op een bepaalde dag (een dinsdag) een vraag invullen en dit zijn de voorwaarden om te winnen:
De eerste twee (2) Deelnemers van elk Deelnemend(e) land/regio die de Deel twee-vraag correct beantwoorden, zijn de winnaars (de 'Deel Twee-winnaars') (zoals naar eigen inzicht door de Sponsor bepaald). In het geval van gelijkspel wordt er een tweede vraag naar de e-mailadressen van de gelijk geëindigde Deelnemers verzonden om het gelijkspel te doorbreken, zoals naar eigen inzicht door de Sponsor bepaald.
Maw: om 11uGMT moet je op die pagina refresh zitten spammen en dan nog de snelste zijn en oh ja, dinsdag is een werk/schooldag :(
Dit is echt weer zo iets voor mensen die geen werk hebben ofzo, was bij een vorige wedstrijd ook al geloof ik en vind zoiets altijd jammer. Ik weet op voorhand al dat ik geen kans maak op de hoofdprijs.
Als ik dit lees op de site zelf nu dan kun je de vragen beantwoorden tussen 11:00 en 23:59:59
Dus je hoeft niet om 11 uur klaar te zitten. Ik denk dat de vragen gewoon iets is van hoeveel games er in totaal gespeeld zijn en hoeveel trophies er behaald zijn in de periode. Dus dat wordt gewoon gokken :lol:

Heb net ook de tweede reward geclaimed maar tijden het claimen staan er 5 avatars en als ik daadwerkelijk bevestig zijn het er nog maar 4 (ik mis de uncharted avatar)

Blijkbaar zijn die avatars niet echt exclusief want blijkbaar had ik die van Uncharted al, maar met een iets andere achtergrond :think:
Image

Re: PlayStation 4

641
Nog mensen met log-in problemen hier? Ik wou via de app inloggen en dat ging niet, ondanks dat ik zeker was dat ik het juiste wachtwoord had getypt. Hierdoor account geblokkeerd. Om te recoveren moest ik mijn geboorte datum geven en zegt het systeem vervolgens dat die datum niet klopt...

Ik ontvang ook geen mails meer om account te recoveren. Enkel de eerste 2 keer. Ondanks dat er staat dat instructies werden verzonden.

Op de PS4 ben ik wel nog altijd aangemeld.
Image

Re: PlayStation 4

644
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:Heb je al een keer geprobeerd om op een PC/browser in te loggen ipv via de app? De app heeft wel vaker kuren en vastlopers.

https://www.playstation.com/nl-be/

Ik ben er ondertussen 2 keer in geslaagd mijn wachtwoord te veranderen, maar hij blijft daarna zeggen dat mijn account locked is en dat ik mijn wachtwoord moet veranderen.
En ben je nu via de PC of de app bezig? Zoals ik zei: de app heeft wel vaker kuren... Soms helpt het om de app een keer volledig af te sluiten.
Image

Re: PlayStation 4

645
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:Heb je al een keer geprobeerd om op een PC/browser in te loggen ipv via de app? De app heeft wel vaker kuren en vastlopers.

https://www.playstation.com/nl-be/

Ik ben er ondertussen 2 keer in geslaagd mijn wachtwoord te veranderen, maar hij blijft daarna zeggen dat mijn account locked is en dat ik mijn wachtwoord moet veranderen.
En ben je nu via de PC of de app bezig? Zoals ik zei: de app heeft wel vaker kuren... Soms helpt het om de app een keer volledig af te sluiten.
Via de PC. Maar dan zei die via de website (Chrome) op mijn ipad nog altijd dat her locked was.

Ik ben er wel in geslaagd om weer in te loggen op mijn Vita en browser van mijn laptop. Dat is al een hele geruststelling.

Zoals je aangeeft ga ik even van de app blijven :p
Image
cron