Re: Pronken met je Platinums

2971
NTGSruler wrote:Haha geen paniek Sora. Onder jouw deskundige leiding maken die Sims wel iets van hun leven! ^^
Nou, de meesten van die sims kunnen het beste bij de spoorwegen solliciteren: als dwarsligger! :evil:

:lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

2972
NTGSruler wrote:Haha geen paniek Sora. Onder jouw deskundige leiding maken die Sims wel iets van hun leven! ^^
Daar ben ik zo zeker nog niet van... Huizen gaan in de fik, de rekeningen worden niet betaald en dus wordt de elektriciteit afgesloten en oh ja... in de badkamer spuit het water uit alle kranen :O
Image

2974
Ik heb ook nog last gehad van alle televisies en audio apparatuur die begonnen te roken waarna zelfs een sim onzichtbaar werd (niet de bedoeling begreep ik later), desondanks is het met een beetje hulp dan toch nog gelukt . . .

Image

Mijn 30e Platinum is voor Sims 4! :jip: :jip: :jip:
Image

2978
Marty, gefeliciteerd! :jip:
Dat geldt ook voor anderen die platinums scoren maar Marty lijkt toch wel haast te hebben. Ziet hij begin mei al weer naderen? Je weet wel als we een overzicht opmaken van wat we allemaal over het laatste jaar gescoord hebben? :-"
Image

2979
Sora_Lizard wrote:Marty, gefeliciteerd! :jip:
Dat geldt ook voor anderen die platinums scoren maar Marty lijkt toch wel haast te hebben. Ziet hij begin mei al weer naderen? Je weet wel als we een overzicht opmaken van wat we allemaal over het laatste jaar gescoord hebben? :-"
Thnx, maar nee. Ik heb haast om op 299 plats te staan voordat FF7 Remake uit is :D
Image