Re: Pronken met je Platinums
3017Dat kun je wel zeggen jaSora_Lizard wrote:Jij bent echt de man van de toevalstijdstippen hè?
3018Platinum #237: Super Street: The Game
Met 6u en 5min ook de fastest achiever op PSNP, zelfs 26 minuten sneller dan nummer 2
En met dank aan fsterchele en NTGSruler voor de online trophies!
3020Goed bezig!Kolm wrote:Platinum #237: Super Street: The Game
Met 6u en 5min ook de fastest achiever op PSNP, zelfs 26 minuten sneller dan nummer 2
Had ge het verwacht of eerder toevallig opgemerkt?
3023Ik wist dat ik een beetje erg die hard door had gedaan van begin tot einde met maar 1 toiletpauze en op de eerste paar races na ging het ook bijna allemaal van de eerste keer eens ik wat upgrades aan mijn auto had gedaan. Op het moment dat ik de laatste race op goud zette wist ik dat ik 2 trophies zou krijgen, maar van de misc trophies dacht ik dat ik er nog miste. Dus ik was best verrast dat de platinum toch popte!met0t0 wrote:Goed bezig!Kolm wrote:Platinum #237: Super Street: The Game
Had ge het verwacht of eerder toevallig opgemerkt?
Als ik weet dat ik zo heb doorgedaan met een game, dan kijk ik altijd wel is waar ik uitgekomen ben in dat leaderboard. Zelf had ik niet verwacht eerste te zijn omdat ik aan het begin toch wat had zitten kloten met races opnieuw proberen zonder upgrades en best wat tijd kwijt was daardoor.
3024Zelfde plat als kolm en ruler ma vo mij nummerke 113
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
3026Re: Pronken met je Platinums
3027Plots zovele die die Super Street halen? Ken ik niet. Lelijke afbeelding Proficiat mensen!
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
3029Had ik nog niet gezien. Aanrader en de €10 waard?NTGSruler wrote:Roy: omdat die Super Street in Sale staat momenteel.
3030Game is niet slecht. Wel kort. En er zijn online trophies die je met 4 moet doen.