Re: Final Fantasy VII Remake

62
Marty wrote:
Sora_Lizard wrote:De remake ziet er werkelijk fantastisch uit maar het is helaas weer zo'n 'nu ben ik aan de beurt, jij mag dadelijk weer slaan' game. ;)
eumh nee. Real time gevechten. Ofja je kan ook kiezen voor semi turnbased :cool:
Dat maakt het meteen een stuk interessanter! :cool:

Eh, weet paveman dit ook? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

63
Sora_Lizard wrote:
Marty wrote:
Sora_Lizard wrote:De remake ziet er werkelijk fantastisch uit maar het is helaas weer zo'n 'nu ben ik aan de beurt, jij mag dadelijk weer slaan' game. ;)
eumh nee. Real time gevechten. Ofja je kan ook kiezen voor semi turnbased :cool:
Dat maakt het meteen een stuk interessanter! :cool:

Eh, weet paveman dit ook? :think:
Als hij de demo maar voor 2 minuten heeft "gespeeld" heeft ie alleen het intro filmpje gezien :lol:
Image

66
Sora_Lizard wrote:Paveman is namelijk groot voorstander van turn-based RPG's. :)
Ik ben zeker op de hoogte, hoor Sora. Vandaar dat ik toch de demo even wilde proberen. Het speelt hartstikke vloeiend, dus ik ben overtuigd (ook al heb ik een voorkeur voor turn-based). ;)
Image

72
paveman wrote:Ik denk zelf dat er wel meer missable tussen zitten (o.a. Biker Boy, In Lockstep, Dressed to the Nines), of die tenminste missable zouden kunnen zijn.

Linknaar de lijst.
Denk niet meer dat er echt missables zijn. Ik hoor dat er ook chapter select is namelijk. EN dat je de game niet meteen op Hard kan spelen. Dus 2 playthroughs
Image