eumh nee. Real time gevechten. Ofja je kan ook kiezen voor semi turnbasedSora_Lizard wrote:De remake ziet er werkelijk fantastisch uit maar het is helaas weer zo'n 'nu ben ik aan de beurt, jij mag dadelijk weer slaan' game.
Re: Final Fantasy VII Remake
62Dat maakt het meteen een stuk interessanter!Marty wrote:eumh nee. Real time gevechten. Ofja je kan ook kiezen voor semi turnbasedSora_Lizard wrote:De remake ziet er werkelijk fantastisch uit maar het is helaas weer zo'n 'nu ben ik aan de beurt, jij mag dadelijk weer slaan' game.
Eh, weet paveman dit ook?
63Als hij de demo maar voor 2 minuten heeft "gespeeld" heeft ie alleen het intro filmpje gezienSora_Lizard wrote:Dat maakt het meteen een stuk interessanter!Marty wrote:eumh nee. Real time gevechten. Ofja je kan ook kiezen voor semi turnbasedSora_Lizard wrote:De remake ziet er werkelijk fantastisch uit maar het is helaas weer zo'n 'nu ben ik aan de beurt, jij mag dadelijk weer slaan' game.
Eh, weet paveman dit ook?
66Ik ben zeker op de hoogte, hoor Sora. Vandaar dat ik toch de demo even wilde proberen. Het speelt hartstikke vloeiend, dus ik ben overtuigd (ook al heb ik een voorkeur voor turn-based).Sora_Lizard wrote:Paveman is namelijk groot voorstander van turn-based RPG's.
68Laten we hopen (om de juiste redenen, niet zozeer deze remake) dat rond 10 april de wereld er weer heel anders uit ziet....
70Iemand heeft de trophy lijst al online gezet. Van wat ik zo kan zien zit er denk ik wel sowieso 1 missable trophy in (of dat gedeelte moet je kunnen herspelen.) En je moet de game op Hard spelen
71Ik denk zelf dat er wel meer missable tussen zitten (o.a. Biker Boy, In Lockstep, Dressed to the Nines), of die tenminste missable zouden kunnen zijn.
Linknaar de lijst.
Linknaar de lijst.
72Denk niet meer dat er echt missables zijn. Ik hoor dat er ook chapter select is namelijk. EN dat je de game niet meteen op Hard kan spelen. Dus 2 playthroughspaveman wrote:Ik denk zelf dat er wel meer missable tussen zitten (o.a. Biker Boy, In Lockstep, Dressed to the Nines), of die tenminste missable zouden kunnen zijn.
Linknaar de lijst.
73Net een mailtje gehad van bol.com dat ik de game in de loop van zaterdag 4 april kan verwachten
Dan moet ik nu snel nog even een platinum binnen hengelen
Dan moet ik nu snel nog even een platinum binnen hengelen
75Niet gelukt . De game is binnenpaveman wrote:Haha! Dan mag je wel opschieten ja!