Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
2045Eigenlijk nog niet eerder gepost. Ik had al de VR bundel en move controllers. Nu dus de aim controller erbij gekocht.
2049Is Farpoint een leuke game? Lijkt mij wel interessant.gamerke1992 wrote:En nu zou ik moeten stoppen met uitgeven
2050Ik heb nog maar 45 minuten gespeeld. Maar dat vond ik zeker geslaagd.billie91 wrote:Is Farpoint een leuke game? Lijkt mij wel interessant.gamerke1992 wrote:En nu zou ik moeten stoppen met uitgeven
Ik heb wel de controls aangepast. Standaard kan je enkel naar 1 richting kijken om misselijkheid te voorkomen. Ik heb ingesteld dat de 2de joystick beschikbaar is om 360 graden te kunnen draaien.
2051Het is zo'n game die mijn interesse in het verleden een keer trok, maar ik had toen nog geen VR. Dan gaat deze game toch op mijn wenslijst, maar ik koop hem pas wanneer ik die belachelijk backlog van mij heb weggewerkt.gamerke1992 wrote:Ik heb nog maar 45 minuten gespeeld. Maar dat vond ik zeker geslaagd.billie91 wrote:Is Farpoint een leuke game? Lijkt mij wel interessant.gamerke1992 wrote:En nu zou ik moeten stoppen met uitgeven
Ik heb wel de controls aangepast. Standaard kan je enkel naar 1 richting kijken om misselijkheid te voorkomen. Ik heb ingesteld dat de 2de joystick beschikbaar is om 360 graden te kunnen draaien.
2052wat waren de winnende nummers met de lotto ?gamerke1992 wrote:Eigenlijk nog niet eerder gepost. Ik had al de VR bundel en move controllers. Nu dus de aim controller erbij gekocht.
2055@Gamerke
Je hebt inderdaad toffe VR games gekocht. Hopelijk ben je niet links handig want dan gaat doom tegen vallen
Je hebt inderdaad toffe VR games gekocht. Hopelijk ben je niet links handig want dan gaat doom tegen vallen