Re: Pronken met je Platinums

3077
Ze heeft er ook haar tijd voor genomen idd. Gehaald is gehaald. Ik weet dat het best een harde noot is om te kraken. Nu de remastered nog proberen. Ik wil je wel online helpen ga die ook nog eens doen heb die via PS+ opzij gezet Proficiat.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

3078
Ik heb vooral mijn tijd genomen om de singleplayer eindelijk is te starten. Eens begonnen was ik er op 2 weken tijd door :p
En verder waren vooral een paar stukken op grounded erg cheap waardoor je erg snel dood ging. Bepaalde mechanics die niet helemaal goed werkten kwamen dan eens zo erg naar boven en dat was wel jammer.
Anderzijds had je ook hele stukken waar je in een paar minuten helemaal voorbij kon sneaken :O
Image

3088
Vraag mij soms ook af hoeveel tijd Marty heeft ja. Of hoeveel geld hij uitgeeft aan gamen. Heb de indruk dat gamen voor sommige hier de enige hobby is. Het kan snel gaan niet elke game is even moeilijk of duurt even lang. Bij mij ligt het nu stil omdat ik al een half jaar niet heb gegamed. Ik fiets nu veel zeker in de zomer als het goed weer is. In de winter stijgen mijn platinums duidelijk meer. Vaak wacht ik ook sales af budgetgewijs en ben nooit als de kippen bij nieuwe releases. Veel gamen zorgt ook voor cognitieve voordelen zoals reactiesnelheid. Soms is het ook volharding en jezelf kunnen bezighouden met nutteloze dingen zoals grinden. Veel plats hebben tegenwoordig ook mindere waarde dan vroeger omdat sommige ontwikkelaars hem bewust makkelijker maken. Daarom is ons leaderbord systeem aangepast en terecht. Soms is het ook een kwestie van YT guides gebruiken ja want zonder weet je niet wat doen of waarheen zoals met collectibles. Je moet jezelf er gwn mee bezighouden. Iedereen kan een platinums halen, maar het moet nog altijd ontspannend zijn en veel mensen willen die moeite niet doen of zien het nut van een virtuele beker niet in.

Toch proficiat Marty met deze mijlpaal. En dan nu al de volgende.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

3089
gamerke1992 wrote:Hoe doen jullie dat eigenlijk om zo veel platinums te behalen? Ik bewonder dat echt.

Volgen jullie van het begin al een guide?

Game je meerdere uren per dag?

Hebben jullie gewoon ontzettend veel skills en doorzettingsvermogen? :jip:
Nu zit ik maar rond de helft van plats van Marty, dus ben ik niet direct iemand om te antwoorden, maar dan nog: ik check vooraf altijd wel even een trophy guide. Vooral om een idee te krijgen van de tijd die het ongeveer kost om de game volledig af te ronden én om te weten of ik tijdens het spelen iets kan missen (missable trophies), of niet.

Vanwege werk (eigen bedrijf), gezin, sporten etc. heb ik niet super veel tijd, maar ik probeer wel dagelijks even tijd te vinden om nog even te gamen.

Wat Roy zegt hoef je niet per se veel skills en doorzettingsvermogen te hebben om veel plats te halen: dat hangt echt van de game af. Als je allemaal Telltale games speelt is daar zowel weinig skill als doorzettingsvermogen voor nodig om de platinum te halen. Voor een GT5 is dan weer heel veel skill én doorzettingsvermogen nodig...

Ik ben altijd wel een completionist geweest, dus ga er wel voor om alles uit een game te halen (platinum dan sinds PS3), maar gezien de beperkte tijd die ik heb (en relatief grote backlog) ga ik niet snel meer uren investeren om skills te verbeteren om net die ene trophy te halen (of multiplayer spelen - waar ik een hekel aan heb - om trophies te halen). Laatste keer dat ik dat wél gedaan heb was met het DLC level van Crash Bandicoot, maar ja: I love me some Crash! :D
Image

3090
gamerke1992 wrote:Hoe doen jullie dat eigenlijk om zo veel platinums te behalen? Ik bewonder dat echt.

Volgen jullie van het begin al een guide?

Game je meerdere uren per dag?

Hebben jullie gewoon ontzettend veel skills en doorzettingsvermogen? :jip:
Net als Pavemen (euhm Paveman, is er maar 1 hopelijk :shh: ) kijk ik ook eerst in een guide of er missables zijn. Daar kan ik dan rekening mee houden. Want als je een rpg nog een keer moet spelen omdat je toevallig 1 trophy hebt gemist gaat dat veel tijd kosten. Zijn er geen missables dan speel ik verder zonder guide en kijk ik na de tijd wat ik gemist heb en in welk level ik die trophy kan halen.

Ik game veel ja. Afgezien van werk en sportschool heb ik geen verplichtingen. Ben veel op mn zelf en vermaak me dan prima. Nooit echt vrienden gemaakt op school vroeger( buitenbeentje). Heb natuurlijk wel eens een etentje ofzo, maar ik ben totaal geen uitgaanstype.

Ik vind het ook leuk om te bowlen of andere actieve bezigheid, maar hoe het met mijn knieen gaat kan ik dat niet lang volhouden. Na een uurtje bowlen kan het zo zijn dat ik twee dagen lang flink last heb van mijn knie. Dus sporten heeft ook geen zin (behalve de speciale apparaten op de sportschool)
Fietsen (langer als een half uur), hardlopen zijn echt niet te doen. Darten vind ik ook zeker leuk om te doen, maar te lang leunend op 1 been is ook slecht. Ik kan amper 5 minuten op een crosstrainer staan zonder pijn in mijn knieen te krijgen. En ja voordat jullie het misschien zullen vragen: Dokters kunnen niets vinden, fysio ook niet. Ik rijd zelfs geen auto omdat ik het niet vertrouw (heb wel een rijbewijs) Dit is misschien iets te veel info maar voelt wel eens goed om dit te typen.
Dus ja ik game veel, kijk veel series.

En niet te vergeten: Ik heb inderdaad ontzettend veel Skillzzzz :lol:

@ Roy
Bij deze weet je nu hoeveel tijd ik heb om te gamen en hoeveel geld ik er aan uitgeef gaat niet genoemd worden ;)
Ik wou dat ik dat nog kon zoals jou veel fietsen :cool:
Image