Re: The Last of Us Part II

76
Kolm wrote:Ik vraag me af of het iets te maken heeft met het uitlekken van alle cutscenes van TLoU2 :?
Ik ben er zelf bewust niet naar op zoek gegaan, maar naar het schijnt zouden alle cutscenes van de game zijn uitgelekt waardoor de hele plot al 'op straat' ligt lang voor de release. Hoe valid deze lek is, is weer een andere vraag, maar als het echt om alle cutscenes zou gaan en niet gewoon om een klein filmpje ergens, dan is het toch wel waarschijnlijk dat het echt van de game is.
Bedankt om dit te laten weten! Dan kan ik zeker proberen opletten om hier niks van tegen te komen. Mocht het waar zijn, zou het toch wel heel jammer zijn :(
Zeker omdat The Last of Us vooral zo goed is door het verhaal, zou het zonde zijn om er op voorhand al iets over te weten te komen :(

78
Gamefreak wrote:ik lees her en der dat de game opeens forse kritiek krijgt en dat veel mensen hun pre-order opzeggen. Of anderen breken de game totaal af....
Ik denk dat dat vooral te maken heeft met alle spoilers die verschenen zijn... :(
Image

81
Games als deze (uniek door het sterke verhaal) zou ik toch nog op release durven kopen, gewoon om zo veel mogelijk spoilers voor te zijn... Bij The Last of Us heb ik de aankoop kunnen uitstellen tot hij op PS4 uitkwam, hier zal ik hem misschien toch nog op PS4 moeten kopen :think:

82
met0t0 wrote:Games als deze (uniek door het sterke verhaal) zou ik toch nog op release durven kopen, gewoon om zo veel mogelijk spoilers voor te zijn... Bij The Last of Us heb ik de aankoop kunnen uitstellen tot hij op PS4 uitkwam, hier zal ik hem misschien toch nog op PS4 moeten kopen :think:
een ps5 versie gaat er sowieso komen, 90% zeker van. Toch ga ook ik hem alsnog pre-orderen. Enkel de standaard editie kan ik nog te pakken krijgen, MAAR op nedgame.nl kan je een artbook van de game kopen, deze komt pas uit in de september. Maar het is toch beetje een troostprijs. De speciale edities bij Game Mania en dergelijke waren zeer gegeerd en verkochten als zoete koek.

84
Kolm wrote:Gisteren is de trailer voor TLOU2 uitgebracht. Zoveel vragen na deze trailer :O

Comments bij de video zijn uitgeschakeld gelukkig!

Ik durf zo goed als geen comment section meer te openen bij iets wat rond deze game draait... Maar trailer zag er wel tof uit!
Image

85
Mr.Wolf wrote:Ik durf zo goed als geen comment section meer te openen bij iets wat rond deze game draait... Maar trailer zag er wel tof uit!
Geen enkele comment section van iets game gerelateerd is nog veilig... Bij AC Valhalla in de live chat werd het constant gespammed, je kreeg niet eens de kans om die af te sluiten of het was al te laat. Gelukkig dat je bij embedded video's geen live comments hebt! :P
Image

88
Het valt mij ook wel op dat er veel meer geweld richting mensen is in vergelijk met de gemuteerde vijanden, toch in deze trailer. Dat maakt het net veel grauwer, zal sowieso weer een grote indruk nalaten!

Ik blijf sterk twijfelen om hem toch niet op de release te spelen... Ik heb dan net mijn verlof voor Graspop dat geannuleerd is, dus in principe heb ik de tijd... Als hij echt op 19/06 geleverd wordt, of hopelijk misschien een dag vroeger.
Nog een nachtje over slapen en dan waarschijnlijk morgen toch bestellen :P

89
met0t0 wrote:Het valt mij ook wel op dat er veel meer geweld richting mensen is in vergelijk met de gemuteerde vijanden, toch in deze trailer. Dat maakt het net veel grauwer, zal sowieso weer een grote indruk nalaten!

Ik blijf sterk twijfelen om hem toch niet op de release te spelen... Ik heb dan net mijn verlof voor Graspop dat geannuleerd is, dus in principe heb ik de tijd... Als hij echt op 19/06 geleverd wordt, of hopelijk misschien een dag vroeger.
Nog een nachtje over slapen en dan waarschijnlijk morgen toch bestellen :P
je portemonnee en bankrekening zeggen nochtans: doe het niet !!! :evil: :evil: