Ik heb zin in de BBQ en geef de voorkeur aan:

Poll ended at 15 Apr 2015 21:03 You may select 1 option

Ik kom het liefst op zaterdag 22 augustus
Total votes: 1 (8%)
Ik kom het liefst op zondag 23 augustus
Total votes: 2 (17%)
Ik kom en het maakt me niet uit welke dag
Total votes: 9 (75%)
Nee, ik heb absoluut geen zin in een BBQ (No votes)
Total votes: 12

Re: PressXtoRevive BBQ 2015

16
Zou het eens moeten vragen aan mijn vriendin (chauffeur :D)
Al vrees ik voor een 'no way zozej' antwoord.
Ik zou echt eens zelf voor mijn rijbewijs moeten gaan...

Maar ik denk zelfs dat ik op dat moment zo goed als in breda zit :D
Ben naar Efteling samen met mijn petekindje en hun ouders ;)
Image

17
Zouden we ook niet dit zetten op de blog?

Alleszins ik ga proberen komen. Ik kan toch nooit met 100% zekerheid zeggen dat ik kom, maar ik zal het proberen plannen. Ik weet nooit wat er kan gebeuren.
fsterchele23 wrote:maakt nie uit vo mij, ik kom af!!!
Ben jij mijn chauffeur?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

18
OK, moet dan niet werken dat weekend, maar zondag wel crossen maar dat is in de voormiddag. Zaterdag ga ik fietsen met de club en uit op café 's avonds. Hoe laat zou die door gaan? Heb liever zondag, maar ik ga zien wat Daviduvel wil want ben van plan om met hem te komen als hij kan.
Image

21
RoyVdW wrote:OK, moet dan niet werken dat weekend, maar zondag wel crossen maar dat is in de voormiddag. Zaterdag ga ik fietsen met de club en uit op café 's avonds. Hoe laat zou die door gaan? Heb liever zondag, maar ik ga zien wat Daviduvel wil want ben van plan om met hem te komen als hij kan.
Ging dat niet altijd door vanaf ongeveer 10 tot wat? 6-7u?
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Ben jij mijn chauffeur?
Als ik kan komen, kunt ge ook met mij meerijden vanuit Gent
Cool, 2 chauffeurs :lol: :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

23
RoyVdW wrote:
Captain Witwicky wrote:Ging dat niet altijd door vanaf ongeveer 10 tot wat? 6-7u?
Een volledige dag dus van 10 tot 19 uur? Amai dat is lang, zoveel heb ik niet te zeggen denk en zoveel vleesjes zijn er ook niet :lol:
Ge krijgt dat makkelijk volgepraat ;)
Maar dan nog moet ge natuurlijk niet als een van de eerste komen, er zijn ook altijd wel mensen die rond 12u komen en rond 17u terug weg zijn.

25
Zelf zijn we er ongeveer vanaf 9-10u, afhankelijk van wanneer het vlees wordt geleverd. Het bakken zelf gaat doorgaans pas van start in de namiddag om 13u ofzo, soms zelfs nog later als we teveel aant tetteren zijn :p

Rond 18u proberen we af te ronden want officieel mogen we maar tot dan blijven geloof ik. Als het iets later is dan is dat echter geen probleem voor de beheerder ;)

Als halfmedeorganisator zal ik er dus wel zijn tenzij de wereld vergaat ofzo :O
Image

28
gamerke1992 wrote:Ik ga niet komen, ookal lijkt het mij interessant. Ik begin in augustus te werken en op mijn werk zijn in het weekend wachtdiensten, waarbij ik binnen de 30 minuten in het ziekenhuis moet geraken. Dat kan ik pas helemaal op het einde weten.
Nu weet je het nog niet. Maar je kunt je zo nodig helemaal op het eind definitief inschrijven. Dus niet bij voorbaat afzeggen. :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

29
gamerke1992 wrote:Ik ga niet komen, ookal lijkt het mij interessant. Ik begin in augustus te werken en op mijn werk zijn in het weekend wachtdiensten, waarbij ik binnen de 30 minuten in het ziekenhuis moet geraken. Dat kan ik pas helemaal op het einde weten.
Dat probleem had ik ook de eerste keer omdat het rond (Antwerpse) moederdag was en ik nog niet wist of ik wel/niet kon komen. Toen had ik ook afgesproken dat ik het liet weten zodra ik het zelf wist. :)
Image