Re: The Last of Us Part II

92
Klopt. En die remaster staat geïnstalleerd op mijn PS4.

Om discussies te vermijden, want dat is mijn bedoeling niet. Maar de online trophies van TLOU houden mij tegen de game te starten... Stom en ja daardoor laat ik een goede game links liggen. Maar tis een persoonlijke keuze. Ik moet mij echt eens verdiepen in die online trophies wat ze nu juist zijn.
Image

96
Op PS3 heb ik de mp gedaan op het moment dat de sluiting was aangekondigd. Ik zat toen in een boostgroep waar ook Uncharted 2 en 3 gedaan werden. Wij hebben toen 2 party's gemaakt die samen een volledige lobby vulden. Er waren dan nog wat trukjes om beide party's ook echt elkaar te laten vinden ipv randoms. Maar verder heb ik alleen bij de 100% missies de makkelijke gekozen, zodat de aantallen ook laag bleven. Bij alle andere missies heb ik gewoon iets gekozen wat onmogelijk was waardoor ik die altijd faalde en mijn groep overlevenden enigzins beperkt bleef.

Het trukje van quit game indien je het doel niet haalt heb ik dus zelf niet geprobeerd en het trukje om wedstrijden te skippen ook niet. Misschien had het zo wel wat sneller kunnen gaan, maar ik wilde toen vooral even zekerheid dat het goed ging :p
Image

99
In de tabel van de verschillende weken staat er bijvoorbeeld een 100% risk mission. Die staat in het rood aangegeven. Waarschijnlijk om te verwittigen dat het een moeilijke mission is. Dus moet je daar eigenlijk een makkelijke mission objectives doen die eerder als groene kleur staat aangegeven.
Image

100
NTGSruler wrote:In de tabel van de verschillende weken staat er bijvoorbeeld een 100% risk mission. Die staat in het rood aangegeven. Waarschijnlijk om te verwittigen dat het een moeilijke mission is. Dus moet je daar eigenlijk een makkelijke mission objectives doen die eerder als groene kleur staat aangegeven.
Klopt! Makkelijk = groen, Moeilijk = rood.

Het zou voor mij er wel vreemd uitzien als de makkelijke objectives plots rood zouden zijn, ik zou dan net denken dat je er van weg moet blijven wegens te moeilijk. Rood is meestal toch gevaar in mijn hoofd :think:
Image