Psst, NTGSruler is op zoek naar 3 anderen die echt voor die trophy willen gaan
Call of Duty gaat hem nooit worden bij mij... zeker niet degene met online trophies!
Re: Call of Duty Modern Warfare
168Ja daar was ik al achter, maar ik gaf alleen maar aan dat als je samen met 4 bekende speelt het nog geen makkie isKolm wrote:Psst, NTGSruler is op zoek naar 3 anderen die echt voor die trophy willen gaan
Call of Duty gaat hem nooit worden bij mij... zeker niet degene met online trophies!
170@Marty: Daar was hij zelf ook al achter denk ik, hij hoopt nu vooral om jou en 2 buddy's zover te krijgen om er toch voor te gaan tot het lukt
@NTGSruler: Ik kan het wel eens roepen in die discord servers, maar het verder organiseren blijft dan aan jou en ik kan lang niet van iedereen die reageert inschatten of ze 'trustworthy' zijn
@NTGSruler: Ik kan het wel eens roepen in die discord servers, maar het verder organiseren blijft dan aan jou en ik kan lang niet van iedereen die reageert inschatten of ze 'trustworthy' zijn
171@Kolm: ik doe even NFS DLC nu en dan WRC zodat we die online kunnen doen. Daarna wil ik er toch eens werk van gaan maken. Eerst eens zelf met randoms spelen om te kijken hoe het gaat. Daarna hopelijk wat serieuzere spelers vinden daarvoor.
172Degene met wie ik COD speel, spelen alleen warzone en geven niets om trophies. Dus aan meerdere mensen kan ik je helaas niet helpen. Ik wil het wel een keer proberen en dan misschien maar met 2 randoms. Wie weet gaat dat betere dan alleen met 3 randoms
173Ik zag dat er een sessie is op PsnProfiles. Ga het zeker proberen, alleen eerst even paar andere games vervolledigen. Modern Warfare loopt nog niet direct weg
175In navolging van de gebeurtenissen in USA, is seizoen 4 van Modern Warfare ook uitgesteld.
176Ja klopt, net van het weekend nog snel de battlepass op level 100 gezet, gaan ze het 4de seizoen uitstellen
maar geen probleem, we spelen gewoon verder:
En dit is een clip van Plunder:
maar geen probleem, we spelen gewoon verder:
En dit is een clip van Plunder:
178Gebruik bijna nooit trophy systems, maar hier kwam ie heel goed van pas