Re: Pronken met je Platinums

3121
Als je enige ervaring met turn-based RPG's hebt (en dit leuk vindt) zou je hier best voor kunnen gaan. Het is alleen geen absolute topgame en vooral de verwijzingen naar de andere FF games maakt het de moeite waard. Ik had er weinig problemen mee, maar veel mensen vinden het daarnaast een behoorlijke grind om voor de platinum te gaan.
Image

3129
NTGSruler wrote:Moet hier ook nog verder doen met die grind. Binnenkort staat mijn ps3 kilometers te grinden voor Need For Speed en mijn ps4 voor Grid :-"

Ipv Grid hadden ze de game beter "Grind" genoemd :nerd:
En dat heb je nog een PS4 nodig om km in WRC6 te grinden :lol:
Mijn schatting is dat ik toch nog 1200km tekort kom in WRC6 tegen dat ik 1000 stages klaar heb en ik heb hem al een keer 300-400km op zijn eentje laten rijden :|
Image

3131
NTGSruler wrote:Hoe heb je in WRC de wagen zelf laten rijden? En ik weet dat ik het je al eens gevraagd heb als ik de game nu verder doe offline dit uitmaakt voor je statistieken? Want anders laat ik die game ook kilometers draaien hoor.
Check ff PM voor alle details, er zijn meerdere stages waar het kan :)
Image

3132
Was even 2sec in paniek omdat ik ineens zie dat ik geen platinums meer heb, maar nu weet ik dat ik gisteren eens in de instellingen vd PS4 heb liggen kijken omdat het al heel lang geleden was. Zo heb ik in de privacy settings trofee info enkel zichtbaar voor vrienden gezet. Wist niet dat het effect zou hebben op PSNProfiles :D
Image

3133
paveman wrote:Als je enige ervaring met turn-based RPG's hebt (en dit leuk vindt) zou je hier best voor kunnen gaan. Het is alleen geen absolute topgame en vooral de verwijzingen naar de andere FF games maakt het de moeite waard. Ik had er weinig problemen mee, maar veel mensen vinden het daarnaast een behoorlijke grind om voor de platinum te gaan.
Heb besloten om er niet voor te gaan dan :) In de plaats daarvan heb ik one piece pirate warriors 3 besteld.
Image

3134
Plat 122 maneater
Eindelijk na in eerste playthrough de laatste collectable was geglitcht en in 2de playthrough de laatste trophy was geglitcht (bij 2de playthrough had ik gelukkig een backup gemaakt en verloor ik 'maar' 3 uur en één half...
Image

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image