Re: The Last of Us Part II

125
Ik probeer days gone eerst nog uit te spelen en dan start ik zeker en vast met deze game :p

Ik weet niet of andere daar last van hebben. Maar ik kan echt niet mixen. Ik start en game en blijf het spelen tot het uit is, voor ik een nieuwe opstart. Tenzij het over een game gaat waar ik kortere sessies mee speel zoals online fps (star wars battlefront).
Image

126
gamerke1992 wrote:Ik probeer days gone eerst nog uit te spelen en dan start ik zeker en vast met deze game :p

Ik weet niet of andere daar last van hebben. Maar ik kan echt niet mixen. Ik start en game en blijf het spelen tot het uit is, voor ik een nieuwe opstart. Tenzij het over een game gaat waar ik kortere sessies mee speel zoals online fps (star wars battlefront).
Ik speel meestal wel 2 games samen waardoor er wat meer afwisseling is! Nu moet ik wel nog rushen want ik wil eerst cod ww 2 uitspelen, dan nog eens snel door The Last Of Us 1 vliegen om dan te starten met part 2 :D
Image

127
gamerke1992 wrote:Ik probeer days gone eerst nog uit te spelen en dan start ik zeker en vast met deze game :p

Behalve een sport- en/of co-op spel speel ik ook altijd maar 1 game tot ik daar klaar mee ben. Dat is ook een kwestie van er niet helemaal opnieuw weer in hoeven komen (controls, verhaal/wat je op dat moment moet doen etc.).
Image

128
De laatste tijd speel ik ook veel door elkaar. Het is tweezijdig. Ik speel graag een game uit zonder te mixen met een andere game. Maar ik vind het vervelend om een game te starten en er dan niet mee verder te kunnen wegens andere verplichtingen. De game later terug oppakken haalt mij dan ook uit de sfeer.
Image

130
RoyVdW wrote:Zeer benieuwd als ik de reviewscores bekijk lijkt dit surrealistisch. Geen enkele game is perfectie en kan 100% krijgen, maar bij deze zie je bijna niks anders :O :smug:
goed punt Royski, ik hoorde ergens fluisteren dat op Metacritic, op basis van bijna 100 reviews, de game 9.6 scoort. Pure waanzin...

131
Ik heb nog een samenvatting van de eerste game gekeken, nu ben ik helemaal klaar om vrijdag het vervolg te beginnen :)
Dat de reviews zo goed zijn, had ik niet verwacht. Zeker omdat het moeilijk is om de eerste game te overtreffen, maar dat is blijkbaar vlot gelukt :O

133
Mijn CE is via bol, maar nog niks gehoord van verzending en dus ook nog niks ontvangen...
Misschien is het enkel voor de standard/limited edition die via de brievenbus komt?

Laatste wat ik las was dat de game 78GB zou zijn, zou er dan al zo'n grote day-one patch zijn? :think:

Ga ik toch nog even wat extra ruimte vrijmaken want 216GB is niet genoeg voor Doom Eternal en TLOU2 als 1 van die 2 ook nog een update wil kunnen installeren en TLOU2 idd 99GB zou zijn.... :/
Image

135
Bij mij staat ie nog op 'Wordt 21 februari 2020 bezorgd' :lol:
Maar ik zie dat jij hem op 26 september hebt besteld en ik op 27 september in de ochtend. Mogelijk dat daar nog een verschil zit en dat ze plots halverwege doorkregen dat het niet goed ging? :think:

Hopelijk wordt ie bij mij niet geannuleerd :O
Image