Re: The Last of Us Part II
121Toen ik het eerste stuk las dacht ik direct aan 5 trophies op verschillende moeilijkheidsgraden. Non-stackable natuurlijk
Ik speel meestal wel 2 games samen waardoor er wat meer afwisseling is! Nu moet ik wel nog rushen want ik wil eerst cod ww 2 uitspelen, dan nog eens snel door The Last Of Us 1 vliegen om dan te starten met part 2gamerke1992 wrote:Ik probeer days gone eerst nog uit te spelen en dan start ik zeker en vast met deze game
Ik weet niet of andere daar last van hebben. Maar ik kan echt niet mixen. Ik start en game en blijf het spelen tot het uit is, voor ik een nieuwe opstart. Tenzij het over een game gaat waar ik kortere sessies mee speel zoals online fps (star wars battlefront).
Behalve een sport- en/of co-op spel speel ik ook altijd maar 1 game tot ik daar klaar mee ben. Dat is ook een kwestie van er niet helemaal opnieuw weer in hoeven komen (controls, verhaal/wat je op dat moment moet doen etc.).gamerke1992 wrote:Ik probeer days gone eerst nog uit te spelen en dan start ik zeker en vast met deze game
Ik weet niet of andere daar last van hebben. Maar ik kan echt niet mixen. Ik start en game en blijf het spelen tot het uit is, voor ik een nieuwe opstart. Tenzij het over een game gaat waar ik kortere sessies mee speel zoals online fps (star wars battlefront).
goed punt Royski, ik hoorde ergens fluisteren dat op Metacritic, op basis van bijna 100 reviews, de game 9.6 scoort. Pure waanzin...RoyVdW wrote:Zeer benieuwd als ik de reviewscores bekijk lijkt dit surrealistisch. Geen enkele game is perfectie en kan 100% krijgen, maar bij deze zie je bijna niks anders