Re: Medals
97'Death grinding' of 'Gave up on this plat' of 'Het is al de PS7 generatie'.
Kortom. Die postcounts zijn praktisch onhaalbaar voor een werkende mens. Waarschijnlijk bestaat dit forum dan niet eens meer.
Klink mss wat negatief of misnoegd, maar is gwn realiteit. Natuurlijk geen bezwaar
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Kortom. Die postcounts zijn praktisch onhaalbaar voor een werkende mens. Waarschijnlijk bestaat dit forum dan niet eens meer.
Klink mss wat negatief of misnoegd, maar is gwn realiteit. Natuurlijk geen bezwaar
98De toekomst is voor ons allen een gesloten boek. Dus hoe het hier verder gaat kan niemand voorspellen. We blijven echter optimistisch en daarom mijn vraag: Wil je de door jou voorgestelde titels laten meedingen?RoyVdW wrote:'Death grinding' of 'Gave up on this plat' of 'Het is al de PS7 generatie'.
. . . .
99Dat mag. Hierbij mijn 4e en laatste. 'Back To The Old Future' Tegen de tijd dat iemand dit haalt zal de PS5 een oude doos zijn hhaa.
102Hierbij sluit ik de inzendtermijn en wordt er verder beslist door de kaderleden. De poll over de beste voorstellen volgt hopelijk spoedig.
103Bij de updates zijn tijdelijk de medals buiten spel gezet. Hopelijk krijgen we ze binnen afzienbare tijd weer terug.
104Jammer maar niet aan te doen, ik hoop meeSora_Lizard wrote: 09 Apr 2021 00:21 Bij de updates zijn tijdelijk de medals buiten spel gezet. Hopelijk krijgen we ze binnen afzienbare tijd weer terug.